Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU (IT) PAKALPOJUMU PĀRVALDĪBAS PROCESU VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk – Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu:

Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas pakalpojumu vadītājs/-a (1 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu administrēšanā, uzturēšanā, pilnveidošanā un attīstībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja Tevi nebaida šādi amata pienākumi:
-    Sniegt Būvniecības informācijas sistēmas (turpmāk - BIS) lietotājiem nepieciešamo atbalstu, apzināt un apkopot BIS lietotāju vajadzības;
-    Sagatavot BIS pilnveidošanas un uzturēšanas darbu plānu, regulāri to aktualizēt un kontrolēt to izpildi;
-    Izstrādāt apmācības plānu, organizēt BIS lietotāju apmācības un veikt to informēšanu par aktualitātēm;
-   Koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā;
-    Koordinēt pakalpojumu īstenošanā iesaistīto personu un institūciju savstarpējo sadarbību un saskaņotu rīcību.

Ja Tev ir:
-    otrā līmeņa augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās, vadībzinībās vai līdzvērtīgi;
-   vismaz divu gadu profesionālā pieredze projektu vai pakalpojumu vadībā, kas saistīti ar informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas procesu;
-    labas zināšanas par IT infrastruktūras uzturēšanu un informācijas sistēmu administrēšanu, konceptuālās un analītiskās spējas dažādu ar informācijas tehnoloģiju procesiem saistītu jautājumu risināšanā;
-   informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistītos normatīvo aktu un standartu, kā arī profesionālās terminoloģijas pārzināšana svešvalodās;
-    speciālās programmatūras pārzināšana, kas nepieciešama pienākumu izpildes procesā;
-    teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī;
-    spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās;
-    prasme organizēt un vadīt sanāksmes;
-    teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas.
 
Mēs piedāvājam:
-    stabilu, atbildīgu un interesantu darbu;
-    iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi;
-    profesionālus un pretimnākošus kolēģus;
-    sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas).

Aicinām Tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: , ar norādi “Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam” līdz 2019.gada 28.jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2019.gada 5.jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.

Darba piedāvājums publicēts:
11.06.2019.22
Pieteikšanās termiņš:
28.06.2019.
Uzņēmums:
Būvniecības valsts kontroles birojs
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Krišjāņa Valdemāra iela 157, Rīga, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
1052 – 1382
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: http://www.irdarbs.lv/p/Holb vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv