Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
(Sludinājums no NVA)
"Cabonline Customer Service Latvia"
ir zvanu centrs, kurā tiek nodrošināta Zviedrijas taksometru klientu un taksometru vadītāju apkalpošana un pasūtījumu reģistrācija sistēmā, kā arī taksometru satiksmes vadība, koordinēšana un kontrole.
aicinām darbā
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU/-I
Galvenie pienākumi:
- atbalstīt taksometru vadītājus ikdienas satiksmē, sniegt atbildes uz jautājumiem;
- pārzināt taksometru braucienu reģistrācijas un loģistikas sistēmas;
- operatīvi reaģēt uz taksometru vadītāju problēmsituācijām un sniegt rīcībplānus.
Prasības speciālistam:
- labas latviešu un zviedru valodas zināšanas;
- labas komunikācijas prasmes;
- atbildības sajūta, izturība stresa situācijās.
Mēs piedāvājam:
- darbu stabilā Skandināvijas uzņēmumā;
- konkurētspējīgu atalgojumu ar motivējošu bonusu sistēmu;
- mūsdienīgu un labi aprīkotu darba vietu Rīgas centrā - Lāčplēša ielā 20a (Tērbatas Biznesa Centrs);
- iespēju izvēlēties pilnu vai nepilnu darba slodzi;
- iespēju strādāt naktsmaiņas ar papildus piemaksām;
- maiņu darbu (strādājam diennakti, katru dienu);
- iespēju darbu savienot ar mācībām vai citu darbu;
- apmaksātas apmācības pirms darba uzsākšanas;
- veselības apdrošināšanu.
Darba laiks: darbs notiek maiņās, strādājam katru dienu, visu diennakti.
Kontaktpersona: Marika Šakuna, e-pasts: marika.sakuna[at]cabonline.com
Gaidām pieteikumu vēstuli un CV uz e-pasta adresi: cv[at]cabonline.com" target="" style="background-color: transparent;">cv[at]cabonline.com
Papildus informācija: https://sv-se.facebook.com/CCSLatvia/
- Darba piedāvājums publicēts:
- 28.03.2024.36
- Pieteikšanās termiņš:
- 05.05.2024.
- Uzņēmums:
- Cabonline Customer Service Latvia SIA
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Lāčplēša iela 20A, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1000 – 1500
- Amata kategorija:
- Transports / Loģistika
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem