Обратно в результаты поиска

INTERNETA VEIKALA ADMINISTRATORS/-E

Darba pienākumi:

  • Online pasūtījumu apstrāde:

- Pasūtījumu datu ievadīšana un kontrole uzņēmuma sistēmās;
- Pasūtījumu statusa kontrole;
- Apmaksu ievadīšana un kontrole;
- Noliktavā neesošu preču pieejamības kontrole un klientu informēšana;
- Piedāvājumu un rēķinu sagatavošana;
- Atgriešanu noformēšana un kontrole;
- Iekšējo preču pārvietojumu veidošana starp noliktavām;
- Nestandarta situāciju risināšana.
  • Piegāžu noformēšana un kontrole:

- Piegāžu datu kontrole;
- Piegāžu veidošana pārvadātāju sistēmās;
- Preču atgriešanu organizēšana un kontrole;
- Komunikācija ar noliktavas kolēģiem;
- Fizisko veikalu piegāžu noformēšana un kontrole;
  • Nodrošināt augstu klientu apkalpošanas līmeni – elektroniski un pa telefonu;
  • Pārzināt e-veikala preču sortimentu;
  • E-veikala satura atjaunošana - preču pievienošana, preču tehniskās informācijas sagatavošana, preču nosaukumu un aprakstu tulkošana un veidošana;
  • Komunikācija ar fiziskajiem veikaliem par preču iekšējiem pārvietojumiem.

Papildus prasības:

  • Augsta atbildības sajūta un precizitāte;
  • Lieliskas komunikācijas prasmes un izpratne par labu klientu apkalpošanas kultūru;
  • Spēja strādāt un organizēt savu darbu gan patstāvīgi gan komandā ar e-veikala kolēģiem;
  • Vēlama pieredze klientu apkalpošanā un tirdzniecībā;
  • Uz pārdošanu un rezultātiem orientēta personība;
  • Labas iemaņas datorprogrammu lietošanā (MS Office);
  • Ļoti labas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas (komunicēšanai ar Lietuvas, Igaunijas un Eiropas klientiem);
  • Vēlme un spēja mācīties un apgūt jaunas zināšanas;
  • Vēlama augstākā izglītība.

Piedāvājam:

  • Iespēju strādāt starptautiskā interneta veikalā, kas aptver Latviju, Lietuvu, Igauniju, kā arī visu Eiropu;
  • Profesionālus un draudzīgus kolēģus;
  • Ļoti labus darba apstākļus;
  • Iespēju pilnveidot savas profesionālās iemaņas;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu sistēmu (1000-1300 eur bruto)
  • Darba laiks - Pilna slodze
  • Pēc pārbaudes laika iespēja 1 dienu nedēļā strādāt attālināti
  • Darba vietu – Rīgā, Zolitūdē, Grenču iela 1a


Kontaktpersona - Evija
E-pasts -
Tālrunis - 26660049
WEB mājaslapa - www.alandeko.lv

Ar savu CV iesniegšanu Jūs piekrītat savu Personas datu ievākšanai, apstrādei un glabāšanai šīs vakances atlases ietvaros. Apliecinām , ka Jūsu personas dati tiks izmantoti tikai šīs vakances atlases ietvaros.
Datu pārzinis - SIA “ALAN LTD”, Reģ. Nr. 40003019349, Grenču iela 1A, Rīga

Э-почта для заявок:

О предприятии

Адрес:
Grenču iela 1a, Rīga
Телефон:
26660049
Адрес домашной страницы:
http://www.alandeko.lv
Описание:
ALANDEKO ir viens no pieredzes bagātākajiem uzņēmumiem Latvijas tirgū, kas interjera noformēšanas jomā darbojas jau kopš 1991.gada. Zem sava zīmola esam apvienojuši gan žalūziju, aizkaru un mēbeļu ražotni, gan interjera lietu mazumtirdzniecības tīklu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
Visi šī uzņēmuma sludinājumi
Опубликованно:
25.09.2024.170
Окончательный срок заявки:
25.10.2024.
Место нахожедния:
Grenču iela 1A, Rīga, Latvija
Время работы:
Pilna slodze
Уровень заплаты
711 – 1067
Категория занимаемой должности:
Pārdošana /Tirdzniecība/ Klientu apkalpošana
Посоветуй это предложение о работе другим: https://www.irdarbs.lv/rus/p/iMac или

Обратно в результаты поиска
Twitter
Facebook
Draugiem.lv