Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
(Sludinājums no NVA)
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS NODAĻĀ
Galvenie amata pienākumi:
• klientu servisa nodrošināšana nodaļā;
• organizatorisku jautājumu koordinēšana saistīta ar klienta uzturēšanos Slimnīcā;
• klientu konsultēšana par pieejamajiem pakalpojumiem un to saņemšanas iespējām;
• medicīniskās dokumentācijas aizpildīšana un uzglabāšana savas kompetences ietvaros;
• klientu/pacientu plūsmas koordinēšana nodaļā sadarbībā ar nodaļas vadītāju;
• dalība augsta līmeņa klientu servisa risinājumu īstenošanā struktūrvienībā.
Prasības pretendentiem:
• vidējā izglītība;
• vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā;
• prasmes informācijas apkopošanā, analīzē un dokumentu noformēšanā;
• ļoti labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, orientācija uz klientu;
• spēja strādāt komandā un patstāvīgi organizēt savu darbu;
• labas prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā;
• obligātas valsts valodas zināšanas, vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas labā sarunvalodas līmenī.
Piedāvājam:
• dinamisku darba vidi un iespēju paust iniciatīvu;
• stabilu atalgojumu (stundas likme 4.40 EUR/h BRUTO) un sociālās garantijas.
CV un pieteikumu (ar norādi konkursam „Klientu apkalpošanas speciālists nodaļā”) sūtīt slimnīcas Personāla vadības daļai elektroniski uz e-pastu: personals[at]stradini.lv.Tālrunis informācijai: 6706 9725
Jau iepriekš pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju!
- Darba piedāvājums publicēts:
- 14.11.2019.83
- Pieteikšanās termiņš:
- 19.12.2019.
- Uzņēmums:
- Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca, SIA
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Pilsoņu iela 13 k-2, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Amata kategorija:
- Veselības aprūpe / Farmācija
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem