Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

VECĀKAIS REFERENTS
(Sludinājums no NVA)

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Personu apliecinošu dokumentu departamenta Metodiskās vadības nodaļas VADOŠĀ VECĀKĀ REFERENTA ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku).

 Prasības pretendentam:

1) Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;

2) Augstākā izglītība (akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība);

3) Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;

4) Labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas;

5) Ļoti labas datorprasmes (Word, Excel);

6) Prasmes darbā ar tiesību aktiem, prasme analizēt informāciju un pieņemt lēmumus;

7) Vēlama darba pieredze valsts pārvaldē;

8) Pieredze darbā ar Personu apliecinošu dokumentu informācijas sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību;

9) Izpratne par elektroniskās identifikācijas līdzekļiem un e-pakalpojumiem.

      

Galvenie amata pienākumi:

1.Metodiski vadīt un koordinēt struktūrvienību darbu jautājumos, kas saistīti ar personu apliecinošiem dokumentiem;

2.Veikt pārbaudes struktūrvienībās personu apliecinošu dokumentu jautājumos, apmācīt un konsultēt nodarbinātos personu apliecinošu dokumentu jomā;

3.Izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus personu apliecinošu dokumentu jomā;

4.Sagatavot lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās Administratīvā pārkāpuma procesa atbalsta sistēmā;

5.Kompetences ietvaros sagatavot atzinumus par tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektiem un sniegt priekšlikumus tiesību aktu projektu izstrādei;

6.Sagatavot atbilžu projektus fiziskām un juridiskām personām, kā arī sniegt konsultācijas pa telefonu personu apliecinošu dokumentu jomā;

7.Veikt struktūrvienību sagatavoto lēmumu un faktiskās rīcības pēcpārbaudes.

Pārvalde piedāvā:

1. Iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē;

2. Mēnešalgu EUR 1000,- pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 1150,- (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā).

3. Pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu;

4. Labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1 k-3.

Iesniedzamie dokumenti:

1. Motivēta pieteikuma vēstule;

2. CV;

3. Izglītības dokumentu kopija.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt līdz 2021.gada 17.septembrim:

· nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV – 1026;

· nosūtot uz e-pasta adresi: ar norādi “Pieteikums PADD MVN vadošā vecākā referenta amatam”.

Uzziņas pa tālruni: 67219131

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī personāla atlases konkursa norisi. Datu pārzinis ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026.

Darba piedāvājums publicēts:
07.09.2021.15
Pieteikšanās termiņš:
17.09.2021.
Uzņēmums:
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Čiekurkalna 1. līnija 1 k-3, Rīga, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
1000 – 1150
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/O53b vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv