Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
JURISTS
(Sludinājums no NVA)
Tev uzticēsim:
1. Uzraudzīt Pašvaldību kapitālsabiedrības: SIA “Jaunpils pils”, PSIA “Šlokenbekas pils”, SIA “Kandavas komunālie pakalpojumi”, SIA “Atkritumu apsaimniekošanas sabiedrība “PIEJŪRA”” (turpmāk – Kapitālsabiedrības) darbību atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām:
1.1. Domes priekšsēdētāja, priekšsēdētāja vietnieku, pašvaldības izpilddirektora vai pašvaldības izpilddirektora vietnieku uzdevumā, konsultēt juridiskajos jautājumos tiktāl, ciktāl to neierobežo amats, par Audita un kontroles nodaļas veiktajās pārbaudēs konstatēto Kapitālsabiedrībās;
1.2. izstrādāt vadlīnijas Kapitālsabiedrību valdes locekļu atlīdzības noteikšanai;
1.3. sniegt atzinumus kapitāldaļu turētāja pārstāvim par Kapitālsabiedrību darba organizāciju (piemēram, par saimnieciskajiem darījumiem, iekšējās kārtības nolikumiem, noteikumiem, deleģēšanas līgumiem, izstrādātajiem dokumentu lietderību un tiesiskumu, u.tml.) vai tajās konstatētajiem normatīvo aktu pārkāpumiem;
1.4. atbilstoši kompetencei sagatavot un/vai saskaņot pašvaldības normatīvo aktu un dokumentu projektus tiktāl, ciktāl to neierobežo amats;
1.5. nodrošināt informācijas publicēšanu par Kapitālsabiedrību darbību pašvaldības tīmekļa vietnē;
1.6. ziņot kapitāla daļu turētāja pārstāvim par katru Kapitālsabiedrību dalībnieku sapulci tūlīt pēc tam, kad saņemts paziņojums par sapulces sasaukšanu, un iepazīstina kapitāla daļu turētāja pārstāvi ar sapulces darba kārtību;
1.7. izstrādāt vai piedalīties juridiska rakstura dokumentu, saistošo noteikumu, noteikumu, nolikumu sagatavošanā, kas nepieciešami novada pašvaldības funkciju veikšanai, kuras nodrošina Kapitālsabiedrības;
1.8. sadarbībā ar Audita un kontroles nodaļu veikt Kapitālsabiedrības vidēja termiņa stratēģijas projekta izskatīšanu pirms apstiprināšanas;
2. Darbs Satiksmes organizācijas un kustības drošības komisijā:
2.1. piedalīties Satiksmes organizācijas un kustības drošības komisijas sēdēs kā loceklim, sekot administratīvā procesa principu ievērošanai komisijas darbā un komisijas darbībai atbilstoši tās nolikumam;
2.2. veikt uzraudzību par pieņemto lēmumu atbilstību spēkā esošo normatīvo aktu prasībām, saskaņot komisijā izskatāmos lēmumu projektus, nepieciešamības gadījumā sagatavot komisijas izdoto administratīvo aktu lēmumprojektus;
2.3. pārstāvēt pašvaldības intereses valsts un pašvaldību iestādēs, ja tiek izskatīti juridiska rakstura jautājumi saistībā ar Satiksmes organizācijas un kustības drošības komisijas jautājumiem;
kā arī citus amata pienākumus saskaņa ar amata aprakstu.
Prasības pretendentam:
1. augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (atbilstīga 5.profesionālās kvalifikācijas līmenim) tiesību zinātnēs,
2. vismaz trīs gadu pieredze jurista amatā vai amatā, kas saistīts ar pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību pārraudzību,
3. izpratne par pašvaldības funkcijām un pašvaldības lomu valsts pārvaldes sistēmā,
4. zināšanas un/vai pieredze publiskas personas kapitāla daļu pārvaldības jomā,
5. juridisko dokumentu un administratīvo aktu izstrādē.
Mēs piedāvājam:
1. Interesantu un aizraujošu darbu,
2. Iespēju profesionāli pilnveidoties, apmeklējot kursus, seminārus, konferences;
3. Darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citas sociālās garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam;
4. Papildatvaļinājumu līdz 5 darba dienām gadā;
5. Atalgojumu no 1483,00 līdz 1795,00 euro atbilstoši kandidāta kvalifikācijai.
Tavu pieteikumu gaidīsim līdz 2025.gada 22.maijam, sūti to uz personals[at]tukums.lv,
neizmirsti pievienot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Kontaktpersona:
Tukuma novada pašvaldības administrācijas Juridiskās nodaļas vadītāja Lelde Bičuša, tālrunis 29163400, e-pasts: lelde.bicusa[at]tukums.lv
Mēs augstu vērtējam katru pieteikumu, bet lūdzam ievērot, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un atbilst izvirzītajām prasībām. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Tukuma novada pašvaldības informē, ka pretendents, iesūtot pieprasīto dokumentu kopumu, piekrīt personas datu apstrādei un pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu izvērtēšanas procesa norisi.
Iesniegtie personas dati tiks uzglabāti līdz konkrētā amata konkursa noslēgumam, bet ne ilgāk kā 4 (četrus) mēnešus. Pēc minētā termiņa beigām Jūsu iesniegtie personas dati tiks dzēsti vai iznīcināti.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 12.05.2025.26
- Pieteikšanās termiņš:
- 22.05.2025.
- Uzņēmums:
- Tukuma novada pašvaldība
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Talsu iela 4, Tukums, Tukuma nov., Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1483 – 1795
- Amata kategorija:
- Valsts pārvalde
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem