Обратно в результаты поиска

KVALITĀTES VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)

Rīgas Sociālais dienests

aicina pieteikties darbā

                  KVALITĀTES VADĪTĀJU

                                                    (profesijas kods 2423 14)

Administratīvās nodaļas Personāla, dokumentu un kvalitātes vadības  sektorā

Galvenie darba pienākumi:

  • nodrošināt iestādes kvalitātes vadības sistēmu (KVS) procesu izveidi, ieviešanu un uzturēšanu, procesu aprakstu aktualizēšanu un jaunu procesu aprakstu izstrādi;
  • sadarbībā ar iestādes vadību organizēt KVS iekšējos auditus, pasākumus, apmācības u.c. aktivitātes, lai veicinātu darbinieku izpratni par KVS, ISO 9001 standarta prasībām, klientu prasību precīzas izzināšanas un izpildes nozīmīgumu, iekšējo un ārējo auditu rezultātiem;
  • vadīt iestādes realizēto procesu optimizēšanu darba kvalitātes uzlabošanai un nodrošināšanai un veidot sistēmu darba novērtēšanai un nepārtrauktai pilnveidei;
  • piedalīties iestādes personāla politikas veidošanā, izstrādājot, ieviešot un uzturot KVS;
  • veikt iestādes procesu risku identificēšanu un risku analīzi, tos pilnveidot;
  • veikt iestādes iekšējo reglamentējošo dokumentu aktualizēšanu;
  • administrēt iestādes iekšējās informācijas sistēmu SharePoint un Labklājības departamenta mājas lapu;
  • realizēt un apkopot darbinieku un klientu aptaujas, iesniegt sektora vadītājam rezultātu kopsavilkumus;
  • iepazīstināt darbiniekus ar spēkā esošiem iestādes iekšējiem reglamentējošiem aktiem;
  • apkopot un analizēt ar Dienesta darbību saistītus datus.

Prasības kandidātiem:

Izglītība – augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība kvalitātes vadības jomā, vai tālākizglītības kursi kvalitātes vadības jomā.

Prasmes un specifiskas zināšanas:

  • profesionālās zināšanas par kvalitātes vadību, tai skaitā zināšanas par ISO 9001 standarta pamatprincipiem, standarta prasībām, to ieviešanu, atbilstošo dokumentāciju, iekšējiem un ārējiem auditiem, to veikšanu, kā arī spēja šīs zināšanas lietot praksē;
  • prasme sagatavot rakstiskus ziņojumus un pārskatus;
  • prasmes orientēties normatīvajos aktos un prast tos pielietot praksē;
  • brīvi pārvaldīt valsts valodu, lietot profesionālajā saziņā vismaz  vienu  svešvalodu;
  • labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku;
  • augsta saskarsmes kultūra un teicamas lietišķās komunikācijas prasmes;
  • patstāvība uzdevumu izpildē un prasme organizēt savu darbu.

VAKANCEI NAV VALSTS AMATPERSONAS STATUSS.

Mēs piedāvājam:

  • profesionālo apmācību, ar iespēju pilnveidot profesionālās iemaņas;
  • sociālās garantijas (t.sk., veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, pēc viena nostrādāta gada atvaļinājuma pabalstu vienu reizi kalendāra gadā līdz 50% no mēnešalgas un apmaksātu papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām);
  • dinamisku darba vidi.

Darba laiks - pilna slodze.

Darba vieta - Rīgas Sociālais dienests, Baznīcas iela 19/23.

Darba alga- 1315 eur (pirms nodokļu nomaksas).

Pretendentiem līdz 30.04.2024. iesniegt valsts valodā sastādītu CV un pieteikuma/motivācijas vēstuli uz e-pasta adresi: .


      

Опубликованно:
28.02.2024.85
Окончательный срок заявки:
30.04.2024.
Предприятие:
Rīgas valstspilsētas pašvaldība
Место нахожедния:
LATVIJA, Baznīcas iela 19/23, Rīga, Latvija
Время работы:
Pilna slodze
Уровень заплаты
1315 – ...
Категория занимаемой должности:
Administrācija / Asistēšana
Посоветуй это предложение о работе другим: https://www.irdarbs.lv/rus/p/MAUb или

Обратно в результаты поиска
Twitter
Facebook
Draugiem.lv