Обратно в результаты поиска
LIDOSTAS PASAŽIERU APKALPOŠANAS AĢENTS
(Sludinājums no NVA)
Pievienojies airBaltic kā Pasažieru apkalpošanas maiņas vadītājs/-a
Atalgojums: 2200 EUR pirms nodokļu nomaksas
Darba modelis: Klātiene
Darba laiks: Pilna slodze maiņās
Darba vieta: Lidosta Rīga
Atvērtās pozīcijas: 1
Mēs meklējam pasažieru apkalpošanas maiņas vadītāju ar pozitīvu un proaktīvu attieksmi. Pievienojies airBaltic, lai attīstītu savu karjeru, iegūtu ceļošanas priekšrocības un pieredzi starptautiskā vidē!
Mēs Tev uzticēsim
Operatīvā vadība
Vadīt maiņas darbu un komandu, nodrošinot precīzu pienākumu izpildi
Uzraudzīt visas darbības maiņas laikā arī nestandarta vai neregulārās situācijās
Sadarboties ar aviokompānijām, institūcijām, Operatīvās vadības centru, perona uzraugiem, biļešu kasēm un citām struktūrvienībām
Pasažieru apkalpošana un klientu serviss
Piedalīties nestandarta vai strīdīgu pasažieru situāciju risināšanā, ievērojot uzņēmuma politiku
Palīdzēt reģistrācijas un iekāpšanas laikā neregulāru situāciju gadījumos
Veikt ceļošanas dokumentu pārbaudes un pieņemt galīgo lēmumu par pasažieru iekāpšanu reisā
Personāla koordinācija un plānošana
Efektīvi plānot un sadalīt darbiniekus atbilstoši prasmēm, pasažieru plūsmai un operatīvajām vajadzībām
Sekot līdzi personāla pieejamībai un nodrošināt maiņu segumu
Koordinēt personāla uzdevumus visos pakalpojumu posmos maiņas laikā
Pārbaudīt reģistrācijas un iekāpšanas zonas, lai novērtētu aģentu darbu un procedūru ievērošanu
Atskaites un kvalitātes kontrole
Sagatavot maiņas atskaites un statistiskos pārskatus
Piedalīties kvalitātes standartu izstrādē, ieviešanā un uzturēšanā
Uzraudzīt darba efektivitāti un nepieciešamības gadījumos veikt koriģējošas darbības
Analizēt novirzes un kavējumu iemeslus, sagatavojot ziņojumus vadībai
Piedāvāt idejas procesu uzlabošanai
Ārkārtas situāciju un īpašās palīdzības koordinēšana
Pildīt koordinatora pienākumus Ārkārtas reaģēšanas organizācijā (ERO) un Īpašās palīdzības komandā
Ja Tev ir
Spēcīgas līderības, komunikācijas un lēmumu pieņemšanas prasmes
Spēja saglabāt mieru, profesionalitāti un risinājumu orientētu pieeju stresa situācijās
Iepriekšēja pieredze pasažieru apkalpošanā, zemes operācijās vai līdzīgā vadības amatā
Precizitāte, atbildība un augsta uzmanība detaļām
Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski*
Izteiktas problēmu risināšanas prasmes un spēja efektīvi darboties spiediena apstākļos
Orientācija uz klientu apkalpošanu un pozitīvas pasažieru pieredzes radīšanu
Labas datorprasmes un izpratne par operatīvajām sistēmām
Apņemšanās ievērot drošības, punktualitātes un augsta servisa standartus
Gatavība strādāt maiņu grafika režīmā (24/7)
Latviešu valodas zināšanas B2 līmenī
Vispārējā vidējā izglītība
Vakancei lūgums pieteikties izmantojot šo saiti: https://careers.airbaltic.com/lv/vakances/lidosta/pasazieru-apkalposanas-mainas-vaditajs-a
*Svešvalodu zināšanas nepieciešamas komunikācijā ar klientiem, sadarbības partneriem, kolēģiem un potenciālajiem darbiniekiem, kā arī darbā ar uzņēmuma iekšējām sistēmām, tostarp nepieciešamo dokumentu un pieprasījumu apstrādei.
- Опубликованно:
- 14.11.2025.2
- Окончательный срок заявки:
- 24.11.2025.
- Предприятие:
- Air Baltic Corporation AS
- Место нахожедния:
- LATVIJA, Tehnikas iela 3, Lidosta "Rīga", Mārupes pag., Mārupes nov., Latvija
- Время работы:
- Pilna slodze
- Уровень заплаты
- 2200 – ...
- Категория занимаемой должности:
- Transports / Loģistika
Обратно в результаты поиска