Обратно в результаты поиска
PAŠVALDĪBAS IZPILDDIREKTORA VIETNIEKS
(Sludinājums no NVA)
Atbildība:
- plānot, vadīt un koordinēt Centrālās pārvaldes nolikumā noteikto pakļautības departamentu un nodaļu (turpmāk Nodaļas) darbību atbilstoši Nodaļu un departamentu reglamentiem un Pašvaldības nolikumam;
- organizēt Nodaļu darbības attīstības stratēģijas izstrādi, plānot, vadīt un koordinēt un kontrolēt stratēģijas ieviešanu;
- koordinēt priekšlikumu izstrādi par Pašvaldības ilgtermiņa prioritātēm un attīstības virzieniem pārraudzībā esošajās nozarēs;
- sniegt konsultācijas Iestāžu un Nodaļu vadītājiem budžeta sastādīšanā un izpildes nodrošināšanā;
- koordinēt finanšu resursu plānošanu; analizēt Pašvaldības un tās iestāžu finansiālās darbības rezultātus, sniegt priekšlikumus finanšu resursu sadalei vai pārdalei amata kompetences ietvaros;
- plānot Nodaļu attīstībai nepieciešamos finanšu līdzekļus;
- atbilstoši amata kompetencei sagatavot ieteikumu, saistošo noteikumu un Domes lēmumu projektus un nodrošināt to ieviešanas un izpildes kontroli;
- uzraudzīt un vadīt Pašvaldības budžeta līdzekļu sadales un lietderīga izlietojuma kontroli atbilstoši apstiprinātajām tāmēm;
- saskaņā ar izpilddirektora norādījumiem, piedalīties Pašvaldības nozīmīgu programmu un projektu sagatavošanā un realizācijā;
- konsultēt Pašvaldības iestāžu un Nodaļu vadītājus par racionālu un lietderīgu finanšu un cilvēkresursu izmantošanu;
- sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem atbilstoši amata kompetencei;
- pildīt citus ar Domes lēmumu, Domes priekšsēdētāja vai izpilddirektora rīkojumu uzliktos pienākumus.
Prasības:
- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) vadības, tiesību zinību, ekonomikas vai finanšu jomā;
- nepārtraukta vadības pieredze vidējā (51 līdz 250 darbinieku) vai lielā (251 līdz 500 un vairāk darbinieku ) institūcijā pēdējo piecu gadu laikā;
- amata kompetencei atbilstošo normatīvo aktu pārzināšana;
- izpratne par valsts pārvaldes, pašvaldības darbu, administratīvajiem un finanšu procesiem iestādē;
- izpratne par cilvēkresursu un finanšu politikas veidošanu pašvaldībā;
- zināšanas un pieredze, izstrādājot ilgtermiņa un īstermiņa finanšu plānus / mērķus;
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes budžeta plānošanu, izpildes kontroli un datu analīzi;
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un citas ES oficiālās valodas prasme profesionālai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- pieredze pārmaiņu vadībā.
Sagaidām personību, kurai piemīt:
- orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju un uzņemties atbildību;
- prasme vadīt un organizēt komandas darbu;
- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
- analītiska un konceptuāla domāšana, spēja argumentēti paust savu viedokli;
- pozitīvisms, stratēģisks skatījums, proaktīva un inovatīva pieeja procesu uzlabošanā;
- tolerance, ētiskums un augsta atbildības izjūta;
- teicamas digitālās prasmes (MS Office), prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem un informācijas komunikāciju tehnoloģijām.
Piedāvājam:
- iespēju ieguldīt un attīstīt savu profesionalitāti mūsdienīgā un dinamiskā darba vidē;
- mēnešalgu no 3351 EUR pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanu.
Iesniedzamie dokumenti atbilstoši nolikuma prasībām:
- apliecinājums par atbilstību Pašvaldību likuma 21. panta ceturtajā daļā izpilddirektora vietnieka amatam noteiktajām prasībām: https://www.talsunovads.lv/sites/talsunovads/files/media_file/TNP_lemuma_Nr.101_Apliecinajums_izpilddirektora_vietnieks_2.docx
- dzīves apraksts (CV), kurā tostarp iekļauta informācija par personām, no kurām komisija var iegūt atsauksmes par iepriekšējo darba pieredzi;
- motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām);
- redzējums par pašvaldības darba organizāciju, pārvaldības vīzijas un prioritāšu izkāsts konkrētā amata jomā (apjoms ne vairāk kā divas A 4 lapas);
- augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopija par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajām / profesionālajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
- papildus izglītību, kas atbilst Izpilddirektora vietnieka amata pienākumu izpildei, pēdējo trīs gadu laikā apliecinošu dokumentu atvasinājumi.
Pieteikumu ar norādi „Konkursam uz Talsu novada pašvaldības Izpilddirektora vietnieka administratīvajos un finanšu jautājumos amatu” iesniegt līdz 2025. gada 18. jūnijam (ieskaitot):
- nosūtot pa pastu, norādot adresātu – Pašvaldība, Administratīvais departaments, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu novads, LV-3201;
- slēgtā aploksnē Pašvaldības Administratīvajā departamentā, Kareivju ielā 7, 2. korpusā 425. kabinetā, Talsos, Talsu novadā, LV-3201;
- slēgtā aploksnē, ievietojot to pie Pašvaldības ārdurvīm novietotajā pasta kastē, norādot adresātu – Pašvaldība, Administratīvais departaments, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu novads, LV-3201;
- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances[at]talsi.lv.
Pa pastu iesūtītam vai personīgi iesniegtam pieteikumam jābūt personīgi parakstītam, savukārt elektroniskā pasta adresē iesūtītam pieteikumam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti dalībai konkursa otrajā kārtā.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Talsu novada pašvaldība, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu novads, LV-3201, tālruņa numurs 63232110.
- Опубликованно:
- 03.06.2025.44
- Окончательный срок заявки:
- 18.06.2025.
- Предприятие:
- Talsu novada pašvaldība
- Место нахожедния:
- LATVIJA, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu nov., Latvija
- Время работы:
- Pilna slodze
- Уровень заплаты
- 3351 – ...
- Категория занимаемой должности:
- Bankas / Apdrošināšana
Обратно в результаты поиска