Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

KLIENTU APKALPOŠANAS VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)



TELUS Digital

aicina darbā

KLIENTU APKALPOŠANAS VADĪTĀJU

ar angļu valodas zināšanām



Tavi ieguvumi:

  • Konkurētspējīgs atalgojums: Atalgojums no 2,000 līdz 2,200 EUR bruto ieskaitot bonusu par paveikto.

  • Veselības apdrošināšana: Veselības apdrošināšana pēc 3 mēnešu pārbaudes laika.

  • Labsajūtas priekšrocības: Regulāras augļu piegādes, bezmaksas dzērieni un pozitīva darba vide.

  • Mūsdienīga darba vide: Darbs lieliskā birojā ar mūsdienīgām darba telpām un daudz ko citu vienā no pievilcīgākajiem Rīgas rajoniem.

  • Darbinieku atlaides: Piekļūsti ekskluzīvām atlaidēm fitnesa centros, restorānos un citur.

  • Komandas gars: Piedalies sociālajās un sporta aktivitātēs kā arī komandas saliedēšanas pasākumos un saņem bonusus par jaunu darbinieku ieteikumiem.

  • Karjeras attīstības un izaugsmes iespējas: Pieeja mūsu Karjeras akadēmijai nepārtrauktai personīgai un profesionālai izaugsmei.

  • Dinamiska vide: Pievienojies multikulturālai komandai ar plakanu organizatorisko struktūru un darba kultūru, kurā visi uzrunā viens otru vārdā.

Tavi pienākumi:

  • Līdera atbalsts: Nodrošināt atbalstu, mentorēšanu, un sniegt vadlīnijas karjeras attīstības izaugsmei komandā. Vadīt komandu aizraujošā pārejas periodā, lai attīstītu problēmu risināšanas, kritiskās domāšanas, analītiskās un tehniskās spējas.

  • Eksperta atbalsts: Identificēt noderīgus ieskatus, ieteikt risinājumus un ietekmēt komandas stratēģiju ar efektīvas komunikācijas palīdzību. Spēja ātri pielāgoties izmaiņām darba plūsmās/procesos/procedūrās/produktu funkcijās.

  • Biznesa ietekme: Nodrošināt projektus, kas saistīti ar kvantitatīvu analīzi, nozares izpēti un attīstību. Nodrošināt nepartrauktu darbību saskaņā ar atbilstošiem pakalpojuma līmeņa rādītājiem.

  • Ikdienas koordinācija: Pārvaldīt ikdienas darbības, nodrošinot kvalitatīvu un produktīvu atbalstu reklāmdevējiem. Darbā ar komandu noteikt mērķus veiksmīga rezultāta sasniegšanai.

Tavas prasmes:

  • Komunikācijas prasmes: Izcilas angļu valodas komunikācijas prasmes, gan mutvārdu, gan rakstiskās.

  • Pieredze: Svarīga pieredze ātri mainīgā vidē. Vismaz 2 gadu pieredze cilvēku vadīšanā.

  • Izglītība: Priekšroka BA/BS grādam.

  • Ar darbu saistītās prasmes: Analītiskas un radošas problēmu risināšanas prasmes. Kaislība vēlme nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu. Pierādīta prasme vairāku uzdevumu veikšanā un prioritāšu noteikšanā. Augsts integritātes līmenis gan personīgā, gan profesionālā līmenī.

Pievienojies mūsu komandai un nodrošini uzņēmumam panākumus!

Sūti savu CV uz;


Atvērtas vakances - 2.

Profesijas kvalifikācijas kods -  243107

Adrese - Rīga, Brīvības bulvāris 21, LV-1050

Uzņēmuma CCC Riga Digital Services, SIA reģistrācijas numurs - 40203159133



Darba piedāvājums publicēts:
03.11.2025.11
Pieteikšanās termiņš:
04.02.2026.
Uzņēmums:
CCC Riga Digital Services SIA
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Brīvības bulvāris 21, Rīga, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
2000 – 2200
Amata kategorija:
IT / Datori / Telekomunikācijas / Elektronika
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/qUkc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv