Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORS
(Sludinājums no NVA)
Ogres novada pašvaldība (reģ.Nr.90000024455) izsludina atkārtotu konkursu uz Ogres novada pašvaldības Centrālās administrācijas Informācijas sistēmu un tehnoloģiju nodaļas informācijas sistēmu administratora amatu
Prasības pretendentiem:
- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā;
- zināšanas lokālo tīklu uzbūvē un tīklu protokolos;
- prasme administrēt un strādāt ar operētājsistēmām – Microsoft Windows, Windows Server ar aktīvo direktoriju, Linux OS, padziļināti pārzināt biroja programmatūru – Microsoft Office;
- praktiskā darba pieredze informācijas sistēmu administrēšanā (vismaz 2 gadi);
- iepriekšēja pieredze dokumentu vadības sistēmas Namejs administrēšanā;
- izpratne par drošības risinājumiem un labākajiem drošības pasākumiem;
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli, augsta atbildības izjūta, spēja uzņemties iniciatīvu, spēja strādāt komandā un vēlme apgūt jaunas zināšanas;
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī („C” līmeņa 2. pakāpe) un vēlamas angļu valodas zināšanas darbam ar tehnisko dokumentāciju informācijas tehnoloģijas jomā;
- komunikācijas prasme, spēja saprasties, uzklausīt citus, analizēt un risināt konfliktsituācijas, saglabāt konfidencialitāti un toleranci.
Galvenie amata pienākumi:
- administrēt, uzturēt un atjaunināt programmatūru, operētājsistēmas, datubāzes un drošības risinājumus;
- sniegt tehnisko atbalstu lietotājiem un risināt sistēmas lietošanas jautājumus;
- pārvaldīt lietotāju piekļuves tiesības un nodrošināt to atbilstību;
- reaģēt uz sistēmas traucējumiem, novērst problēmas un nodrošināt nepārtrauktu darbību;
- analizēt sistēmas veiktspēju un veikt optimizācijas pasākumus, lai uzlabotu efektivitāti;
- nodrošināt informācijas sistēmu darbības nepārtrauktību, veikt proaktīvu monitoringu.
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīvesgājuma apraksts (CV) ar norādi uz atsauksmēm;
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Informācijas sistēmu administratora amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome[at]ogresnovads.lv.) līdz 2025.gada 10.oktobrim. Tālrunis uzziņām 65020466 (Informācijas sistēmu un tehnoloģiju nodaļas vadītājs) vai 65068762 (Personālvadības nodaļa).
Amatam noteikta bruto mēnešalga no 1500 līdz 1600 eiro.
Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšana.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 17.09.2025.15
- Pieteikšanās termiņš:
- 10.10.2025.
- Uzņēmums:
- Ogres novada pašvaldība
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Brīvības iela 33, Ogre, Ogres nov., Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1500 – 1600
- Amata kategorija:
- Valsts pārvalde
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem