Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
VADĪTĀJS /DIREKTORS /PĀRVALDNIEKS (IZGLĪTĪBAS JOMĀ)
(Sludinājums no NVA)
Aizkraukles novada pašvaldība (Reģ. Nr. 90000074812) izsludina pieteikšanos uz Aizkraukles novada Izglītības pārvaldes vadītāja amatu.
Galvenie amata pienākumi:
- Organizē, realizē un kontrolē Aizkraukles novada Izglītības pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) funkciju un uzdevumu izpildi.
- Atbild par Pārvaldei noteikto uzdevumu izpildi.
- Izstrādā amatu sarakstu, saskaņojot ar izpilddirektoru vai domes priekšsēdētāju.
- Bez īpaša pilnvarojuma pārstāv Pārvaldes intereses valsts un pašvaldību institūcijās, biedrībās un nodibinājumos Latvijas Republikā un ārvalstīs, kā arī attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām.
- Apstiprinātā darbinieku saraksta ietvaros pieņem darbā un atbrīvo no darba Pārvaldes darbiniekus, veic sev pakļauto darbinieku amata pienākumu un uzdevumu sadali, kontroli, novērtē darba izpildes rezultātus.
- Atbilstoši kompetencei pieņem vadības lēmumus un izdod rīkojumus par izglītības politikas un Pārvaldes darbības jautājumiem, kas ir saistoši Pārvaldes darbiniekiem un Pašvaldības izglītības iestāžu darbiniekiem, kā arī organizē to izpildes kontroli.
- Organizē Pārvaldes darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanu un veicina tādas profesionālās prakses ieviešanu, kas balstīta uz cilvēktiesību, pedagoga ētikas kodeksa prasību ievērošanu.
- Sagatavo un iesniedz priekšlikumus tiesību aktu projektiem, nodrošina tiesību aktu projektu izstrādi izglītības jomā un to iesniegšanu Domei.
- Izstrādā un iesniedz Domes komitejām ieteikumus, kas nepieciešami Pārvaldes darbības uzlabošanai, kā arī sniedz analīzi par Pārvaldes darbības rezultātiem pēc Domes vai Izpilddirektora pieprasījuma.
- Nolikumā noteiktās kompetences ietvaros izdod rīkojumus, kas ir obligāti Pašvaldības izglītības iestāžu vadītājiem, pedagogiem un darbiniekiem.
- Pārvaldes vadītāju viņa prombūtnes laikā aizvieto Pārvaldes vadītāja vietnieks vai Pašvaldības izpilddirektora norīkota cita persona.
- Veikt citus uzdevumus saskaņā ar izpilddirektora rīkojumiem, kas nav pretrunā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
Prasības pretendentiem:
- Akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams vadības vai izglītības jomā) vai citā nozarē, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu Izglītības pārvaldes vadītāja amata pienākumus;
- vismaz trīs gadu darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā;
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām;
- vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasme profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (vēlams, angļu valoda);
- pieredze un prasmes iestādes / struktūrvienības administratīvajā vadībā;
- pieredze un prasmes iestādes / struktūrvienības finanšu plānošanā un budžeta izpildē;
- pieredze ar izglītības jomu saistītu projektu vadībā;
- prasme izteikt un pamatot viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, kā arī paaugstinātas intensitātes un stresa apstākļos;
- prasme darbam ar datorprogrammām (MS Office), Valsts izglītības informācijas sistēmā (VIIS), par priekšrocību tiks uzskatīta prasme strādāt elektroniskajā pašvaldības dokumentu vadības sistēmā VISVARIS;
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes;
- nepieciešamās kompetences – orientācija uz rezultātu sasniegšanu, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes, konceptuālā, analītiskā un stratēģiskā domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadība;
- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.
Pretendenta pieteikums sastāv no:
- dzīves un darba gaitu apraksts (CV), norādot darba periodus, izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, autovadītāja kategoriju, kā arī prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām;
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, t.sk. pēdējo trīs gadu laikā apgūto profesionālās kompetences pilnveides kursu dokumentu kopijas;
- datorrakstā sagatavots stratēģiskais redzējums par Izglītības pārvaldes darbības un attīstības vīziju un vērtībām nākamajiem 3 gadiem (ne vairāk kā divas A4 lappuses).
Mēs piedāvājam:
- Veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).
- Dinamisku darba vidi.
- Profesionālās attīstības un pilnveides iespējas.
- Draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus.
Pieteikumu iesniegšana:
Pretendenti pieteikumu aicināti iesniegt klātienē, klientu apkalpošanas centrā (Lāčplēša ielā 4, Aizkrauklē, Aizkraukles novadā, pirmdienās plkst. 8.00 – 18.00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās plkst. 8.00 – 17.00 un piektdienās plkst. 8.00 – 15.00), parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu, ar norādi “Aizkraukles novada Izglītības pārvaldes vadītājs”, nodrošinot dokumentu saņemšanu ANP lietvedībā ne vēlāk kā līdz sludinājumā noteiktajam termiņam.
Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Aizkraukles novada pašvaldība, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles novads, LV-5101, e-pasta adrese: dome[at]aizkraukle.lv.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 21.11.2025.8
- Pieteikšanās termiņš:
- 14.12.2025.
- Uzņēmums:
- Aizkraukles novada pašvaldība
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Aizkraukles nov., Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 2450 – ...
- Amata kategorija:
- Administrācija / Asistēšana
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem