Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

PAŠVALDĪBAS IESTĀDES VADĪTĀJS /PRIEKŠNIEKS
(Sludinājums no NVA)

Balvu novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz  RUGĀJU APVIENĪBAS PĀRVALDES VADĪTĀJA (profesijas kods 1112 36) amatu. Darba līgums tiks slēgts uz noteiktu laiku.

Prasības pretendentiem(-ēm):

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība (vēlams kādā no jomām - ekonomikā, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē, tiesību zinātnē, inženierzinātnē);
  • darba pieredze vadošā amatā vismaz viens gads;
  • vēlama darba pieredze pašvaldības iestādē;
  • izpratne par pašvaldības darba organizāciju un finanšu plānošanu;
  • izpratne par darba tiesību, lietvedības, autoceļu, transporta, nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jautājumiem;
  • spēja patstāvīgi un efektīvi organizēt darbu, pieņemt lēmumus atbilstoši profesionālajai amata kompetencei, strādāt intensīvi;
  • augsta saskarsmes kultūra, labas komunikācijas spējas un sadarbības veidošanas prasmes;
  • digitālās prasmes augstā līmenī;
  • valsts valoda augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • drošs elektroniskais paraksts.

Galvenie darba pienākumi:

  • vadīt, plānot, organizēt un nodrošināt Balvu novada Rugāju apvienības pārvaldes (turpmāk tekstā – Apvienības) darbu, personīgi atbildēt par Apvienības likumīgu darbību un kompetences jautājumu izpildi;
  • atbildēt par Apvienības sniedzamo pašvaldības pakalpojumu un informācijas pieejamību un kvalitāti, kā arī organizēt iedzīvotāju pieņemšanu un, atbilstoši savai kompetencei, izskatīt iesniegumus un sūdzības, kā arī atbildēt par informācijas apriti starp Apvienības pārvaldi un citām pašvaldības institūcijām;    
  • izstrādāt un apstiprināt Apvienības darba kārtības noteikumus, saskaņojot ar pašvaldības izpilddirektoru vai izpilddirektora vietnieku;
  • noteikt Apvienības struktūru un iesniegt to apstiprināšanai izpilddirektoram, apstiprināt struktūrvienību funkcijas;
  • pieņemt darbā un atbrīvot no darba Apvienības pārvaldes darbiniekus, noteikt viņu darba pienākumus, amatalgu un piemaksas piešķirtā algu fonda ietvaros;
  • slēgt līgumus Apvienības teritorijā par komunālajiem pakalpojumiem (ūdensapgāde, kanalizācija, siltumapgāde, notekūdeņu savākšana, novadīšana un attīrīšana), teritorijas labiekārtošanas un ceļu uzturēšanas jomā;
  • izstrādāt nekustamā īpašuma apsaimniekošanas priekšlikumus un organizēt to izpildi apvienoto pagastu teritorijā;
  • kontrolēt izpildīto darbu apjomus, kvalitāti un termiņus atbilstoši noslēgtajiem līgumiem;
  • sagatavot budžeta tāmi kārtējam gadam un nodrošināt apstiprināto līdzekļu izlietošanu atbilstoši izdevumu tāmei;
  • savas kompetences ietvaros pārraudzīt finanšu izlietojuma atbilstību tiesību aktiem un noteiktām procedūrām;
  • savas kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu tehnisko dokumentāciju sagatavošanā;
  • veikt pašvaldības īpašumu un dzīvojamā fonda pārvaldīšanu un apsaimniekošanu Apvienības teritorijā;
  • veikt siltumapgādes, ūdensapgādes, kanalizācijas, notekūdeņu savākšanas, novadīšanas un attīrīšanas pakalpojumu organizēšanu un uzraudzību Apvienības teritorijā;
  • veikt apvienoto pagastu teritorijā esošo pašvaldības ceļu salīdzināšanu ar Latvijas valsts ceļu reģistru un iesniegt izmaiņas un precizējumus ne retāk kā reizi gadā, organizēt nepieciešamo atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu;
  • sagatavot un aktualizēt pašvaldības ceļu fonda pārvaldīšanas kārtību Apvienības teritorijā;
  • sistemātiski pārbaudīt pašvaldības ceļu stāvokli, apkopi Apvienības teritorijā;
  • plānot un uzraudzīt pašvaldības ceļu remonta, rekonstrukcijas un renovācijas darbu veikšanu Apvienības teritorijā;
  • veikt citus Apvienības nolikumā, Pašvaldības nolikumā, domes lēmumos un izpilddirektora rīkojumos paredzētos pienākumus.

Pretendentiem(-ēm) jāiesniedz sekojoši dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīves un darba gaitu apraksts (CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes apliecinošu dokumentu (ja nepieciešams) kopijas;
  • citus dokumentus, kas apliecina kandidāta piemērotību amatam (ja nepieciešams).

Mēs piedāvājam:

  • darba līgums uz noteiktu laiku;
  • darba alga  1890 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Darba vietas adrese:

Kurmenes iela 48, Rugāji, Rugāju pagasts, Balvu novads.

Pieteikuma dokumentus jāiesniedz līdz 2025. gada 28. maija plkst. 12.00 (pieteikuma saņemšanas termiņš).

Dokumentus var iesniegt:

  • pašrocīgi parakstītu pieteikumu personīgi Balvu novada pašvaldībā Bērzpils ielā 1A, Balvos, LV-4501 1.stāvā, pastkastē slēgtā aploksnē, uz kuras norāda „Konkursam uz Rugāju apvienības pārvaldes vadītāja amatu”;
  • pašrocīgi parakstītu pieteikumu sūtot pa pastu, adresētu Balvu novada pašvaldībai Bērzpils ielā 1A, Balvos, LV-4501, uz aploksnes norādot „Konkursam uz Rugāju apvienības pārvaldes vadītāja amatu”;
  • sūtot elektroniski uz Balvu novada pašvaldības e-adresi (oficiālā elektroniskā adrese) vai Balvu novada pašvaldības oficiālo e-pasta adresi (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu), attiecīgi norādot, ka tas ir pieteikums „Konkursam uz Rugāju apvienības pārvaldes vadītāja amatu”.

Tālrunis uzziņām:

Kancelejas un personāla nodaļas vadītāja Inese Siliņa, t. 28080568.

Ar konkursa nolikumu var iepazīties Balvu novada pašvaldības tīmekļvietnē www.balvi.lv.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, saskaņā ar Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantā noteikto. Personu datu pārzinis: Balvu novada pašvaldība.

Darba piedāvājums publicēts:
12.05.2025.0
Pieteikšanās termiņš:
28.05.2025.
Uzņēmums:
Balvu novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Kurmenes iela 48, Rugāji, Rugāju pag., Balvu nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
1890 – ...
Amata kategorija:
Administrācija / Asistēšana
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/Hlgc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv