Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

EKSPERTS
(Sludinājums no NVA)


Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz
Finanšu un administratīvās nodaļas vadošā eksperta amatu
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)


Galvenie amata pienākumi:
-    plānot Valsts darba inspekcijas (VDI) funkcijas un uzdevumu izpildei nepieciešamās iegādes, kā arī nepieciešamo materiāltehnisko nodrošinājumu, tai skaitā apzinot un apkopojot informāciju no struktūrvienībām;
-    sagatavot iepirkumu plānus, tos saskaņot un iesniegt atbildīgajām iestādēm, pēc iepirkuma plāna saskaņošanas un apstiprināšanas publicēt to Elektroniskajā iepirkumu sistēmā (EIS), nepieciešamības gadījumā veikt iepirkuma plāna grozījumu;
-    organizēt un veikt nepieciešamo preču un pakalpojumu iegādi, pielietojot atbilstošu iegādes metodi saskaņā ar iekšējiem un ārējiem normatīvajiem aktiem;
-    sagatavot nepieciešamo dokumentāciju iegāžu veikšanai, tai skaitā tehniskās specifikācijas atbilstoši amata kompetencei, nodrošinot normatīvo aktu prasību izpildi;
-    veikt preču un pakalpojumu iegādi EIS, sakomplektēt atbilstošo EIS pasūtījumu ar atbilstošo preču pavadzīmi, veikt e-izziņu pieprasīšanu EIS sistēmā;
-    veikt tirgus izpētes, izvērtēt preču un pakalpojumu iegādes atbilstību normatīvajiem aktiem, saimniecisko pamatotību un piemērotību VDI uzdevumu izpildei, sagatavot dienesta ziņojumu par tirgus izpētes rezultātiem;
-    par veiktajām iegādēm veikt sankciju pārbaudi un šīs pārbaudes rezultātu dokumentēšanu;
-    sagatavot ceturkšņu pārskatus par veiktajām iegādēm, tai skaitā EIS iepirkumiem un tirgus izpētēm;
-    piedalīties Iepirkumu komisijas darbā;
-    piedalīties līgumprojektu izstrādē un kontrolēt piegādātāju saistību izpildi;
-    uzraudzīt veikto iegāžu izpildi, pārbaudīt pavadzīmes pareizību, kā arī pārbaudīt pieņemšanas-nodošanas aktus un citus iegāžu dokumentus;
-    veikt no piegādātājiem saņemto materiālo vērtību nodošanu noliktavā, organizēt iegādāto preču nogādāšanu reģioniem;
-    organizēt materiālo vērtību uzskaiti, sagatavot aktus par materiālo vērtību nodošanu ekspluatācijā, nodrošināt gada slēguma inventarizāciju, veikt informācijas salīdzināšanu ar grāmatvedības uzskaites datiem, organizēt materiālo vērtību norakstīšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, veikt pārvaldes materiālo vērtību norakstīšanu;
-    nodrošināt VDI struktūrvienības ar atbilstošiem nekustamiem īpašumiem sektoru, biroju, autostāvvietu vai citām vajadzībām;
-    uzturēt un aktualizēt pārskatāmu informāciju par nomātajām telpām, garāžām un autostāvvietām, kā arī koordinēt nomāto telpu uzkopšanas jautājumus un sniegt atbalstu struktūrvienību vadītājiem, organizēt nomātajās telpās esošo siltummezglu, sanitārtehnisko mezglu un elektroapgādes komunikāciju darbību, koordinēt to remontu u.c.

Prasības pretendentiem:
-    augstākā izglītība;
-    vismaz divu gadu darba pieredze iepirkumu veikšanas, apgādes vai apsaimniekošanas jomā;
-    zināšanas par publisko iepirkumu un prasme tās pielietot darbā;
-    zināšanas par materiālo resursu uzskaiti, apsaimniekošanas jautājumiem un rīcības ar valsts mantu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem, prasmes šīs zināšanas pielietot darbā;
-    prasme darbā ar Elektronisko iepirkumu sistēmu;
-    valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valodas prasmes;
-    prasme strādāt ar dokumentu sagatavošanas lietojumprogrammām;
-    vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:
-    mēnešalgu no 1395 euro līdz 1545 euro (pirms nodokļu nomaksas). Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar individuālās mēnešalgas noteikšanas kritēriju novērtējumu, pārbaudes laikā vērtējot pretendenta profesionālo kvalifikāciju un kompetences un pēc pārbaudes papildus vērtējot darba sniegumu un regulāro darba apjomu.
-    piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
-    veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem).
-    profesionālo apmācību un atbalstu darbā;
-    iespēju strādāt interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā un profesionālā komandā.
Iesniedzamie dokumenti:
•    motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt savu atbilstību izvirzītajām prasībām;
•    CV ;
•    izglītības dokumentu kopijas.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Valsts darba inspekcijā un noformētu tiesiskās attiecības, Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas  Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā iesniedzamos dokumentus:

  • nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam (Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331). Tālrunis uzziņām 20680985;
  • nosūtot uz e-pasta adresi  ar norādi „Vadošais eksperts”.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti pretendentu atlases otrajai kārtai un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi 13.pantu, Labklājības ministrija informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
  • Piesakoties, kandidāts piekrīt savā pieteikumā norādīto datu apstrādei un uzglabāšanai 1 gadu pēc konkursa noslēguma. Ja pretendents nevēlas, lai dati tiktu saglabāti, lūdzam to norādīt pieteikumā.
  • Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.

Darba piedāvājums publicēts:
04.06.2025.10
Pieteikšanās termiņš:
18.06.2025.
Uzņēmums:
Valsts darba inspekcija
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Krišjāņa Valdemāra iela 38 k-1, Rīga, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
1395 – 1545
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/NQgc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv