Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
(Sludinājums no NVA)
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS Zvanu Centrā
Galvenie amata pienākumi:
veikt telefona zvanu pieņemšanu un klienti apzvanīšanu pirms un pēc manipulācijām, sniegt atbildes uz klientu jautājumiem;
konsultēt klientus par pieejamiem pakalpojumiem, pakalpojumu saņemšanas iespējām;
koordinēt informāciju starp klientu un pakalpojuma sniegšanā iesaistītajām struktūrvienībām un speciālistiem;
nodrošināt precīzu medicīniskās dokumentācijas aizpildi un glabāšanu;
klientu datu apstrāde un ievadīšana Ārsta birojā;
apkopot statistikas datus (darbs ar Excel programmu).
Prasības pretendentiem:
vidējā vai augstākā izglītība;
vēlama iepriekšēja darba pieredze līdzvērtīgā darbā;
labas saskarsmes spējas, laipna un atsaucīga attieksme;
atbildības sajūta un precizitāte;
obligātas valsts valodas zināšanas, vēlamas vienas svešvalodas zināšanas labā sarunvalodas līmenī;
labas zināšanas un prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā.
Piedāvājam:
slīdošu darba grafiku darba dienās laikā no plkst. 7:45 līdz 19:00;
stabilu atalgojumu 7.30 EUR Bruto stundā un sociālās garantijas;
atvieglotus nosacījumus medicīniskajai aprūpei Slimnīcā;
bezmaksas psihoemociālais atbalsts Slimnīcas darbiniekiem;
atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu
CV un pieteikums:
Lai pieteiktos vakancei spiediet šeit. CV un pieteikumu iespējams iesniegt arī elektroniski uz e-pastu: personals[at]stradini.lv ar norādi „KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS ZVANU CENTRĀ Klientu informācijas un apkalpošanas daļā”. Tālrunis informācijai 29244906.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 05.04.2024.57
- Pieteikšanās termiņš:
- 08.05.2024.
- Uzņēmums:
- Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca"
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Pilsoņu iela 13, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Amata kategorija:
- Veselības aprūpe / Farmācija
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem