Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
KLIENTU APKALPOŠANAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)
Nodarbinātības valsts aģentūra (turpmāk - Aģentūra)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra vadītājs/-a - Nodarbinātības atbalsta centra personām ar invaliditāti (turpmāk - NACPI) vadītājs/-a
(1 amata vieta, 1 slodze uz nenoteiktu laiku)
Vakantā amata mērķis - organizēt, vadīt un koordinēt Aģentūras Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra – NACPI centra darbību, sadarbību ar Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru, pašvaldību sociālajiem dienestiem un darba devējiem, lai nodrošinātu Aģentūras mērķu sasniegšanu.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs);
- darba pieredze vadītāja amatā vismaz divi gadi (vadot vismaz 6 darbinieku komandu, vēlams valsts pārvaldē), prasmes komandas vadīšanā;
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros un zināšanas par valsts politiku nodarbinātības jomā;
- prasme pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus;
- zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā;
- prezentēšanas prasmes;
- prasmes komandas vadīšanā, plānošanas un organizēšanas prasmes;
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, iniciatīva un rezultātu sasniegšanas kompetences;
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint, HORIZON) un biroja tehniku;
- amata pienākumu izpildei nepieciešams e - paraksta rīks.
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt un plānot NACPI darbību - administrējot bezdarbnieku un darba meklētāja statusu un nodrošinot individuālo un grupu karjeras konsultāciju norisi atbilstoši tematiskajam iedalījumam un klientu mērķa grupām;nodrošināt individuālu, sistemātisku un mērķtiecīgu klienta un klienta ar īpašām vajadzībām virzību, piedāvājot atbilstošas vakances un piemērotus aktīvos nodarbinātības pasākumus, lai veicinātu klienta atgriešanos darba tirgū pamatojoties uz viņa zināšanām, prasmēm un pieredzi;
- plānot, organizēt un uzraudzīt pakalpojumu ieviešanu un īstenošanu NACPI klientiem personām ar invaliditāti;
- nodrošināt klientiem augsta līmeņa apkalpošanu un filiālei noteikto rezultatīvo radītāju izpildi saskaņā ar ārējo normatīvo aktu prasībām;
plānot, organizēt un vadīt NACPI darbu un noteikt pakļautībā esošā personāla vienmērīgu pienākumu sadali, aizvietojamību; - izskatīt, izvērtēt NACPI saņemtos juridisko un fizisko personu iesniegumus un nodrošināt atbilžu sniegšanu;
nodrošināt NACPI optimālu dokumentu apriti un to izpildi, dokumentu identifikāciju un sakārtošanu atbilstoši lietu nomenklatūrai.
Mēs piedāvājam:
darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi;
mēnešalgu no 1526.00 EUR līdz 1660.00 EUR (pirms nodokļu nomaksas) saskaņā ar individuālās mēnešalgas noteikšanas kritēriju novērtējumu;
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- papildatvaļinājuma dienas (līdz 10 darba dienām);
- atsaucīgus un zinošus kolēģus;
- profesionālo zināšanu pilnveidošanu, iespēju piedalīties dažādās apmācībās;
veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem trīs mēnešiem.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju pretendentam līdz 2025. gada 17. jūnijam, jāiesniedz Aģentūrā, nosūtot uz e-pastu: konkursi[at]nva.gov.lv ar norādi “RRF_KAC_NACPI_vaditajs”. Informācija Aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv .
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu vērtēšanas komisija nevērtēs tos pieteikumus, kuriem nebūs pievienoti sludinājumā norādītie dokumenti.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās:
- Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem.
- Otrā kārta – intervija ar iekļautu amata pretendenta iesniegtu prezentāciju, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
- Trešā kārta – paplašinātā kompetenču intervija.
Aģentūra lūdz pretendentus, piesakoties dalībai atlases konkursā, nesniegt papildu datus, tostarp īpašu kategoriju personas datus, kas nav nepieciešami, lai izvērtētu pretendenta atbilstību konkrētajai vakancei. Gadījumā, ja pretendents iesniedz personas datus, kas nav nepieciešami atlases procesa ietvaros, uzskatāms, ka pretendents piekritis šādu personas datu apstrādei.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk – VDAR) 13. pantu, Aģentūra informē, ka:
1.Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2.Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Aģentūra, kontaktinformācija: Krišjāņa Valdemāra iela 38 k-1, Rīga, LV - 1010.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 03.06.2025.16
- Pieteikšanās termiņš:
- 17.06.2025.
- Uzņēmums:
- Nodarbinātības valsts aģentūra
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Jēzusbaznīcas iela 11, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1526 – 1660
- Amata kategorija:
- Valsts pārvalde
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem