Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
LIETVEDIS
(Sludinājums no NVA)
Pienākumi:
- organizēt un vadīt dokumentu pārvaldību;
- veikt dokumentu apstrādi, reģistrēšanu un sistematizēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, dokumentu izpildes kontroli un dokumentu saglabāšanu, izmantojot dokumentu uzskaites sistēmu „Namejs";
- izsūtīt Pārvaldes korespondenci, veikt korespondences uzskaiti, sagatavot pārskatus;
- izstrādāt un aktualizēt Pārvaldes lietu nomenklatūru. Sadarbībā ar Pārvaldes un struktūrvienību darbiniekiem sistematizēt dokumentus atbilstoši dokumentu klasifikācijas shēmai, veidot lietas saskaņā ar lietu nomenklatūru;
- izstrādāt un aktualizēt Pārvaldes dokumentu pārvaldības darbu reglamentējošos iekšējos normatīvos dokumentus, kontrolēt dokumentu pārvaldības noteikumu ievērošanu Pārvaldē un struktūrvienībās, konsultēt Pārvaldes un struktūrvienības darbiniekus dokumentu noformēšanas, dokumentu pārvaldības jautājumos;
- veikt Pārvaldes lietu nomenklatūrā iekļauto ilgstoši un pastāvīgi glabājamo dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu, apstrādi un izmantošanu.
- izstrādāt un aktualizēt Pārvaldes arhīva darbu reglamentējošos iekšējos normatīvos dokumentus, organizēt un kontrolēt arhīva darbu Pārvaldē un struktūrvienībās, konsultēt Pārvaldes un struktūrvienību darbiniekus arhīva darba jautājumos;
- organizēt un veikt dokumentu sakārtošanu, iešūšanu, aprakstīšanu un nodošanu Pārvaldes arhīvā, kā arī Rēzeknes Zonālajā valsts arhīvā (turpmāk - Rēzeknes ZVA), organizēt un veikt to dokumentu iznīcināšanu, kam beidzies glabāšanas termiņš;
- uzglabāt Pārvaldes arhīvā lietas līdz nodošanai Rēzeknes ZVA, bet lietas, kas nav nododamas Rēzeknes ZVA, glabāt normatīvajos aktos noteiktā kārtībā;
- organizēt un vadīt Pārvaldes Ekspertu komisijas darbu.
- nodrošināt informācijas par Pārvaldes darbiniekiem, to pieņemšanas laikiem aktualizēšanu, pieejamību klientiem, nodrošināt Pārvaldes informācijas dēļus ar aktuālo informāciju;
- veikt sēžu, sapulču, sanāksmju un citu pasākumu protokolēšanu, informēt darbiniekus par sēžu, sapulču, sanāksmju un citu pasākumu norises laikiem un darba kārtības jautājumiem;
- nodrošināt informācijas apmaiņu starp darbiniekiem un struktūrvienībām savas kompetences ietvaros;
- veikt Pārvaldes mājas lapas administrēšanu – apkopot un publicēt nodaļu un struktūrvienību sniegto informāciju par iedzīvotājiem pieejamiem sociālajiem pakalpojumiem un palīdzību, un citu aktuālo informāciju;
- piedalīties kultūras un atpūtas pasākumu organizēšanā Pārvaldes un struktūrvienību darbiniekiem.
Prasības:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar apmācībām dokumentu un arhīva pārvaldības un personāla vadības jomā;
- pieredze dokumentu un arhīva pārvaldībā, personāla vadībā, darba un sociālajās tiesībās, lietišķajā saskarsmē;
- prasme strādāt ar biroja tehniku, labas iemaņas darbā ar datoru MS Office;
- normatīvo aktu pārzināšana dokumentu un arhīva pārvaldības, personāla vadības jomās.
Dokumentus:
- pieteikuma un motivācijas vēstule;
- dzīves gaitas apraksts (CV);
- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto kvalifikāciju un prasību izpildi.
var iesniegt:
- personīgi Sociālajā dienestā 1.stāvā, 110.kabinetā;
- elektroniski, sūtot uz e-pastu: socialais.dienests[at]rezekne.lv.socialais.dienests[at]rezekne.lv;
- sūtot pa pastu uz adresi: Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības pārvalde „Sociālais dienests”, Zemnieku iela 16A, Rēzekne, LV-4601
- Darba piedāvājums publicēts:
- 28.04.2025.20
- Pieteikšanās termiņš:
- 20.05.2025.
- Uzņēmums:
- Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības pārvalde "Sociālais dienests"
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Zemnieku iela 16A, Rēzekne, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 808 – ...
- Amata kategorija:
- Valsts pārvalde
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem