Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

PAŠVALDĪBAS IZPILDDIREKTORA VIETNIEKS
(Sludinājums no NVA)

Siguldas novada pašvaldība (reģ.Nr. 90000048152)

aicina darbā uz noteiktu laiku (uz 5 gadiem)

Siguldas novada pašvaldības

IZPILDDIREKTORA VIETNIEKU/ -CI, CENTRĀLĀS PĀRVALDES VADĪTĀJU
(profesijas kods 1112 39)

Siguldas novada pašvaldība – ģimenei draudzīgākā pašvaldība, kuras mērķis ir kļūt par labāko dzīves un darba iespēju vietu Latvijā. Mūs vieno aizrautība, zinātkāre un drosme darīt, sasniedzot jaunas virsotnes. Tāpat kā Gauja, esam enerģiski, nelokāmi un vienmēr kustībā. Mūsu sauklis “Sigulda aizrauj!” apliecina mūsu dinamisko darba vidi, kurā vari pilnveidoties un dot savu ieguldījumu Siguldas novada attīstībā. Pievienojies mūsu komandai!

Galvenie amata pienākumi:

  • plānot, vadīt un koordinēt Centrālās pārvaldes darbību atbilstoši pārvaldes nolikumam un Pašvaldības nolikumam;
  • plānot, vadīt un koordinēt Centrālās pārvaldes nolikumā noteikto pakļautības pārvalžu (turpmāk Pārvaldes)  darbību atbilstoši pārvalžu nolikumiem un Pašvaldības nolikumam;
  • izdot Centrālās pārvaldes iekšējos normatīvos aktus;
  • Centrālās pārvaldes kompetences jautājumos organizēt domes lēmumu, izdoto saistošo noteikumu un citu normatīvo aktu izpildi un iesniegt priekšlikumus pastāvīgajām komitejām;
  • veikt darba izpildes novērtēšanas un attīstības pārrunas ar Centrālās pārvaldes struktūrvienību vadītājiem;
  • organizē ilgtspējīgas attīstības stratēģijas projekta, teritorijas attīstības programmas projekta, teritorijas plānojuma projekta izstrādi;
  • atbildēt par iepirkuma plāna sagatavošanu un veikt izpildes kontroli;
  • piedalīties budžeta plānošanas un publiskā pārskata sagatavošanā;
  • koordinēt finanšu resursu plānošanu, sniegt priekšlikumus finanšu resursu sadalei vai pārdalei amata kompetences ietvaros;
  • uzraudzīt un vadīt Pašvaldības budžeta līdzekļu sadales un lietderīga izlietojuma kontroli atbilstoši apstiprinātajām tāmēm;
  • sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem atbilstoši amata kompetencei;
  • bez īpaša pilnvarojuma savas kompetences ietvaros pārstāv Centrālās pārvaldes intereses, tai skaitā starptautiskās organizācijās un institūcijās, valsts pārvaldes institūcijās un nevalstiskās organizācijās;
  • pildīt citus ar Domes lēmumu, Domes priekšsēdētāja un viņa vietnieku vai izpilddirektora rīkojumu uzliktos pienākumus amata atbildības jomās.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Pašvaldību likuma 21. panta ceturtās daļas prasībām;
  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • amata atbildības jomās zināšanas periodiski papildinātas tālākizglītības kursos;
  • vismaz trīs gadu vadības pieredze pēdējo piecu gadu laikā (vidēji lielā (41 līdz 200 darbinieku) vai lielā (201 līdz 500 un vairāk) organizācijā;
  • pieredze iestādes stratēģiju ieviešanā un uzraudzībā;
  • pieredze komandas vadīšanā, t.sk. darbinieku darba snieguma novērtēšanā;
  • zināšanas publisko iepirkumu organizēšanā;
  • pieredze dokumentu sagatavošanā;
  • izpratne un zināšanas par valsts, pašvaldības un kapitālsabiedrību darba organizāciju;
  • izpratne par valsts pārvaldes iestādes budžeta plānošanu un izpildes kontroli;
  • pārzina pašvaldības darbību reglamentējošos normatīvos aktus;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • angļu valodas un/vai citas ES oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • prasme izvirzīt mērķus un sasniegt rezultātus;
  • elastīga pieeja problēmsituācijām un pārmaiņām;
  • prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu;
  • spēja strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās;
  • spēja argumentēti izteikt savu viedokli un adekvāti uztvert kritiku;
  • teicamas prezentēšanas prasmes;
  • digitālās prasmes augstā līmenī, spēja izmantot aktuālākos tiešsaistes komunikācijas rīkus un paņēmienus, vēlama pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmu NAMEJS;
  • teicamas sadarbības prasmes, plānošanas un organizēšanas prasmes;
  • precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • iniciatīva, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un strādāt komandā;
  • augsta atbildības sajūta un spēja pieņemt kompetentus lēmumus;
  • B kategorijas auto vadītāja apliecība.

   Piedāvājam:

  • iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis “Sigulda aizrauj!”;
  • interesantu, radošu un atbildīgu darbu;
  • sociālās garantijas atbilstoši pašvaldības atlīdzības un sociālo garantiju nolikumā noteiktajam;
  • veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem 3 mēnešiem;
  • profesionālās pilnveides un apmācības iespējas;
  • atalgojumu pārbaudes laikā 3186 eiro pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika darba snieguma novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga līdz 3354 eiro, atkarībā no darbinieka individuālās kvalifikācijas).

Iesniedzamie dokumenti atbilstoši nolikuma prasībām:

  • dzīves apraksts (CV);
  • pretendenta parakstīta, motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām);
  • izglītības dokumentu kopijas, t.sk., pēdējo 3 gadu laikā iegūto profesionālās kompetences pilnveides dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).

Pieteikumu ar norādi „Pieteikums Siguldas novada pašvaldības Izpilddirektora vietnieka amatam” iesniegt līdz 2025. gada 19.novembrim.

  • elektroniski ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus elektroniskā pasta adresē ;
  • nosūtot pa pastu vai iesniegt personīgi (slēgtā aploksnē), norādot adresātu – Centrālās pārvaldes Personāla pārvaldei, Siguldas novada pašvaldība, Pils iela 16, Sigulda, Siguldas novads, LV-2050.

Tālrunis informācijai 68416046

Konkursa nolikums pieejams šeit: NOLIKUMS

Datu pārzinis ir Siguldas novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000048152, juridiskā adrese Pils ielā 16, Siguldā, Siguldas novadā, kas veic personas datu apstrādi darbinieku atlasei.

Papildu informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt Siguldas novada pašvaldības tīmekļa vietnes www.sigulda.lv sadaļā Pašvaldība/Privātuma politika, iepazīstoties ar Siguldas novada pašvaldības iekšējiem noteikumiem „Par Siguldas novada pašvaldības personas datu apstrādes privātuma politiku” vai klātienē Siguldas novada pašvaldības klientu apkalpošanas vietās.

Darba piedāvājums publicēts:
24.10.2025.36
Pieteikšanās termiņš:
19.11.2025.
Uzņēmums:
Siguldas novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Pils iela 16, Sigulda, Siguldas nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
3186 – 3354
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/WGkc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv