Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

Personāla/ personālvadības struktūrvienības VADĪTĀJS/ DIREKTORS
(Sludinājums no NVA)

Siguldas novada pašvaldības Centrālā pārvalde

(reģistrācijas Nr. LV90000048152)

          aicina pievienoties komandai

PERSONĀLA PĀRVALDES VADĪTĀJU

Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt personāla politikas plānošanu un ieviešanu Siguldas novada pašvaldības Centrālajā pārvaldē un pārraudzību Siguldas novada pašvaldības iestādēs;
  • iniciēt, izstrādāt un aktualizēt ar personāla vadību saistītus iekšējos normatīvos aktus un metodiskos norādījumus;
  • uzturēt un pārraudzīt atlīdzības sistēmu pašvaldībā, izstrādāt priekšlikumus sistēmas pilnveidošanai;
  • uzturēt pašvaldības amatu vērtēšanas un klasificēšanas sistēmu;
  • nodrošināt normatīvo aktu prasībām atbilstošu personāla lietvedību;
  • sagatavot aprēķinus pašvaldības budžeta atlīdzības sadaļai;
  • izstrādāt darbinieku atlases kārtību, nodrošināt personāla atlasi un jauno darbinieku ievadīšanu darbā;
  • uzturēt un attīstīt personāla darba snieguma novērtēšanas procesu;
  • organizēt veselības apdrošināšanas un nelaimes gadījumu apdrošināšanu, sagatavot nepieciešamo dokumentāciju apdrošināšanas iepirkumiem;
  • konsultēt un sniegt metodisku atbalstu personālvadības un darba tiesisko attiecību jautājumos;
  • identificēt amatus, kuriem nosakāms valsts amatpersonas statuss, nodrošināt ziņu sniegšanu Valsts ieņēmumu dienestam, sagatavot amatu savienošanas atļaujas;
  • sagatavot domes lēmumu projektus savas kompetences ietvaros;
  • piedalīties pašvaldības iekšējās komunikācijas procesu pilnveidošanā un informēt darbiniekus par personāla vadības aktualitātēm.

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība tiesību zinātnē, personāla vadībā vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar apmācībām personāla vadības jomā;
  • pieredze valsts vai pašvaldības iestādē personāla jomā ne mazāk kā 3 gadi, personāla vadībā - 1 gads pēdējo piecu gadu laikā;
  • pārzināt valsts un pašvaldību institūcijām saistošo atlīdzības jautājumu, darba tiesisko attiecību,  komandējumu, atļaujas amatu savienošanai u.c. normatīvo aktu prasības;
  • pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē personāla jautājumos;
  • pieredze personāla atlasē;
  • precizitāte un spēja apstrādāt lielu informācijas apjomu;
  • teicamas digitālās prasmes MS Word, Excel, t.sk. darbā ar RVS “Horizon” personāla moduli pieredzējuša lietotāja līmenī;
  • teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • valsts valodas zināšanas C līmeņa 2.pakāpē.

Piedāvājam:

  • iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis “Sigulda aizrauj!”;
  • interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu;
  • veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem 3 mēnešiem;
  • atalgojumu no 2246 euro līdz 2364 euro pirms nodokļu nomaksas.

Darba pieredzes aprakstu (CV) un motivācijas vēstuli līdz 2024.gada 6.maijam ar norādi “Personāla pārvaldes vadītājs” nosūtīt uz e-pasta adresi , pa pastu Siguldas novada pašvaldībai, Pils iela 16, Sigulda, LV-2150 vai šajā adresē iesniegt personīgi. Informācija uzziņām pa tālruni: 28618070.

 Datu pārzinis ir Siguldas novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000048152, juridiskā adrese Pils ielā 16, Siguldā, Siguldas novadā, kas veic personas datu apstrādi darbinieku atlasei.

Papildu informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt Siguldas novada pašvaldības tīmekļa vietnes www.sigulda.lv sadaļā Pašvaldība/Privātuma politika, iepazīstoties ar Siguldas novada pašvaldības iekšējiem noteikumiem „Par Siguldas novada pašvaldības personas datu apstrādes privātuma politiku” vai klātienē Siguldas novada pašvaldības klientu apkalpošanas vietās.

Darba piedāvājums publicēts:
22.04.2024.19
Pieteikšanās termiņš:
06.05.2024.
Uzņēmums:
Siguldas novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Pils iela 16, Sigulda, Siguldas nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
2246 – 2364
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/CdWb vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv