Izveidot un kodēt e-pasta kampaņas, lai sasniegtu mārketinga mērķus.
Iestatīt un plānot e-pasta kampaņas, nodrošinot savlaicīgu un precīzu piegādi.
Segmentēt e-pasta sarakstus, pamatojoties uz klientu uzvedību, vēlmēm un demogrāfiskajiem datiem.
Ieviest un pārvaldīt dinamisku saturu personalizētai saziņai.
Projektēt vizuāli pievilcīgus un zīmola saskaņotus e-pasta šablonus.
Pārbaudīt un optimizēt e-pasta izkārtojumus, lai nodrošinātu to atbilstošumu dažādās ierīcēs.
Iestatīt izsekošanas mehānismus kampaņu veiktspējas uzraudzībai (atvēršanas rādītāji, klikšķu caurlaides rādītāji utt.).
Analizēt datus un sniegt rīcības plānus turpmāko kampaņu uzlabošanai.
Nodrošināt pareizu e-pasta mārketinga rīku un platformu darbību.
Uzturēt atbilstību e-pasta mārketinga noteikumiem (GDPR, CAN-SPAM utt.).
Sadarboties ar mārketinga komandu, lai integrētu e-pasta kampaņas plašākos mārketinga pasākumos.
Palīdzēt testēt un ieviest jaunas e-pasta mārketinga stratēģijas.