Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

SABIEDRISKO ATTIECĪBU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS / DIREKTORS
(Sludinājums no NVA)

JŪRMALAS  VALSTSPILSĒTAS ADMINISTRĀCIJA AICINA DARBĀ!

AICINĀM PIETEIKTIES

KOMUNIKĀCIJAS PĀRVALDES AMATAM:

SABIEDRISKO ATTIECĪBU NODAĻAS VADĪTĀJS

PRASĪBAS:

  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās vai komunikācijas zinātnēs;
  • profesionāla izpratne par komunikācijas procesiem, mediju vidi un tendencēm sabiedrisko attiecību jomā;
  • vēlama vismaz trīs gadu pieredze atbilstošu amata pienākumu veikšanā un/vai nozīmīgu komunikācijas projektu īstenošanā;
  • ļoti labas komunikācijas, sadarbības, plānošanas un komandas vadības prasmes;
  • teicamas analītiskās, tekstu veidošanas un prezentēšanas prasmes;
  • latviešu valodas zināšanas teicamā līmenī (papildus valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
  • ļoti laba izpratne par jaunākajiem digitālās komunikācijas rīkiem un sociālo tīklu tendencēm, teicamas  MS Office lietošanas prasmes.

  • GALVENIE AMATA PIENĀKUMI:

  • plānot, organizēt un vadīt Sabiedrisko attiecību nodaļas darbu, izstrādāt un īstenot nodaļas ikgadējo darba plānu, plānot nodaļas budžetu un kontrolēt tā izpildi;
  • nodrošināt pašvaldības vienotu sabiedrisko attiecību vadlīniju un citu stratēģisko dokumentu izstrādi, īstenošanu un uzraudzību;
  • nodrošināt pašvaldības oficiālā viedokļa un informācijas par pašvaldības aktualitātēm, pieņemtajiem lēmumiem un to izpildi sagatavošanu, izplatīšanu un skaidrošanu pašvaldības komunikācijas kanālos;
  • nodrošināt pašvaldības komunikācijas kanālu, tostarp pašvaldības mājas lapas un sociālo mediju profilu, izvērtēšanu un attīstību, lai nodrošinātu pēc iespējas plašāku sabiedrības mērķa grupu informēšanu un iesaisti;
  • pārstāvēt un paust pašvaldības viedokli publiskajā telpā un masu informācijas līdzekļos, organizēt un koordinēt žurnālistu tikšanās un intervijas ar pašvaldības amatpersonām;
  • plānot un organizēt sabiedrisko attiecību pasākumus un informatīvās kampaņas, sniegt informatīvo atbalstu citu pašvaldības struktūrvienību un iestāžu īstenotajām aktivitātēm;
  • nodrošināt pašvaldības informatīvā izdevuma sagatavošanu un izplatīšanu;
  • izvērtēt komunikācijas riskus un īstenot aktivitātes šo risku novēršanai, koordinēt krīzes situāciju komunikāciju;
  • nodrošināt publisko iepirkumu organizēšanu nodaļas darba uzdevumu īstenošanai, veikt publisko iepirkumu komisijas locekļa pienākumus nodaļas kompetences jautājumos.

  • PIEDĀVĀJAM:

  • darbu uz nenoteiktu laiku;
  • stabilu atalgojumu, sākot no  2551 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
  • papildatvaļinājumu, atvaļinājuma pabalstu un sociālās garantijas atbilstoši  valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem);
  • interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā.

  • Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2024.gada 12.maijam nosūtīt uz e-pastu: 

    Darba piedāvājums publicēts:
    25.04.2024.24
    Pieteikšanās termiņš:
    12.05.2024.
    Uzņēmums:
    Jūrmalas valstspilsētas administrācija
    Atrašanās vieta:
    LATVIJA, Jomas iela 1/5, Jūrmala, Latvija
    Darba laiks:
    Pilna slodze
    Atalgojuma līmenis:
    2551 – ...
    Amata kategorija:
    Valsts pārvalde
    Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/7lWb vai

    Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
    Twitter
    Facebook
    Draugiem.lv