Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
VECĀKAIS EKSPERTS
(Sludinājums no NVA)
Ja arī Tavas vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, atbildība un sadarbība,
Labklājības ministrija aicina pieteikties konkursā uz vakanto amata vietu –
vecākais eksperts
Bērnu un ģimenes politikas departamenta ESF projektā “Atbalsta instrumenti vardarbības ģimenē mazināšanai”
uz noteiktu laiku (līdz 2029. gada 31. decembrim)
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt starpinstitucionālas speciālistu sadarbības modeļa ieviešanas Latvijā izmēģinājumprojektu (ietverot esošās situācijas kartēšanu un starptautisko labās prakses piemēru izzināšanu, modeļa apraksta sagatavošanu, mācību metodikas izstrādi un mācību organizēšanu);
- izstrādāt mediācijas un izlīguma vadlīnijas gadījumos, kas skar vardarbību ģimenē, un koordinēt šo vadlīniju ieviešanu (ietverot labās prakses piemēru apzināšanu, mācību metodikas izstrādi un mācību organizēšanu);
- koordinēt digitālu risinājumu izstrādi ziņošanai par vardarbības gadījumiem (paredzot saglabāt anonimitāti);
- nodrošināt juridisko ekspertīzi un juridisku jautājumu risināšanu Projekta ieviešanas procesos atbilstoši tā nosacījumiem, darbību ieviešanas plānam un laika grafikam;
- piedalīties ar Projekta īstenošanu tieši saistīto normatīvo aktu projektu izstrādāšanā, sniegt priekšlikumus par sekmīgas Projekta īstenošanas nodrošināšanai nepieciešamajiem normatīvajiem aktiem;
- nodrošināt Projekta darbību īstenošanai nepieciešamo iepirkumu veikšanu, tai skaitā izstrādāt iepirkumu nolikumus un citu nepieciešamo iepirkumu dokumentāciju;
- koordinēt iepirkumu procedūru, analizēt tās pilnveidošanas iespējas, sniegt atbilstošus priekšlikumus;
- koordinēt iepirkumu komisijas darbu, tai skaitā izvērtēt pretendentu iesniegtos piedāvājumus (pieteikumus) atbilstoši iepirkumu nolikumu prasībām;
- nodrošināt Projekta ietvaros īstenoto iepirkumu un sadarbības līgumu ar pašvaldībām sagatavošanu un saskaņošanu;
- sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbību īstenošanu, tajā skaitā pārstāvēt Ministrijas un Projekta intereses attiecībās ar Projekta mērķa grupu un citiem sadarbības partneriem;
- konsultēt Projekta vadības un īstenošanas personālu juridiskajos jautājumos.
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
- vismaz trīs gadu darba pieredze sociālās politikas, tajā skaitā vardarbības mazināšanas politikas, īstenošanā un novērtēšanā;
- vismaz trīs gadu juridiskā darba pieredze;
- vismaz 2 gadu pieredze publisko iepirkumu veikšanā (dalība iepirkumu komisijā, iepirkumu dokumentācijas izstrāde, sadarbība ar Iepirkumu uzraudzības biroju u.c.) pēdējo piecu gadu laikā;
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu projektos;
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- zināšanas administratīvā procesa, publisko iepirkumu un saistību tiesību jautājumos;
- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 2. pakāpei atbilstošas valodas prasmes.
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1900 EUR līdz 2031 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo profesionālo kvalifikāciju un kompetences;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- atbildīgu un interesantu darbu;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. bērnistabas izmantošanas iespējas un elastīgu darba laiku;
- darbavietu Rīgas centrā ar hibrīddarba iespējām un labus darba apstākļus.
Iesniedzamie dokumenti:
- CV;
- motivēta pieteikuma vēstule;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā);
- pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumenti ir jāiesniedz līdz 2025. gada 30. jūlijam, nosūtot uz e-pastu: atlase[at]lm.gov.lv ar norādi “BGPD_projekts_VE_jurists Tālr. uzziņām 20680981 vai 20683954.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka konkursa otrā kārta (darba intervija) tiks organizēta attālinātā režīmā. Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Labklājības ministrijā un noformētu tiesiskās attiecības, Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.
Ar Labklājības ministrijas privātuma politiku variet iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade
- Darba piedāvājums publicēts:
- 04.07.2025.6
- Pieteikšanās termiņš:
- 30.07.2025.
- Uzņēmums:
- Labklājības ministrija
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Skolas iela 28, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1900 – 2031
- Amata kategorija:
- Valsts pārvalde
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem