Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
MINISTRU KABINETA PRESES SEKRETĀRS
(Sludinājums no NVA)
Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Valsts kanceleja veicina efektīvas, atbildīgas un elastīgas valsts pārvaldes attīstību, kas kalpo sabiedrības labā. Meklējam profesionālus, atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavi jauniem izaicinājumiem, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Stratēģiskās komunikācijas un koordinācijas departamenta Ministru kabineta preses sekretāra valsts civildienesta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku.
Galvenie pienākumi:
- plānot Ministru kabinetā izskatāmo jautājumu un pieņemto lēmumu komunikāciju;
- ministriju komunikācijas koordinēšana par valdības darba kārtības jautājumiem;
- komunikācijas kampaņu un komunikācijas pasākumu plānošana un īstenošana par sabiedrībai aktuāliem valdības lēmumiem un jautājumiem;
- žurnālistu darba organizēšana Ministru kabineta un Ministru prezidenta pasākumos.
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- augstākā izglītība sabiedrības vadībā, komunikācijas un/vai politikas zinātnē, vai līdzīgā jomā (vēlams maģistra grāds atbilstošā nozarē);
- vismaz trīs gadu darba pieredze medijos, komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā;
- pieredze vadošā amatā;
- zināšanas par valsts pārvaldes darbu un komunikācijas stratēģiju valdības darba atspoguļošanai;
- zināšanas par valsts politiskajiem, saimnieciskajiem un sociālajiem procesiem;
- tautsaimniecības aktuālās situācijas pārzināšana;
- zināšanas projektu vadībā;
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
- teicamas latviešu valodas zināšanas, īpaši rakstveidā;
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
Pretendentiem piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, ar iespēju rosināt un īstenot pārmaiņas valsts pārvaldes procesos;
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu;
- mēnešalgu no 1899 līdz 2327 eiro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no profesionālās pieredzes);
- profesionālās attīstības iespējas;piemaksas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- sociālās garantijas (pabalsti, kompensācijas un veselības apdrošināšana).
Pieteikuma dokumentus;
- motivētu pieteikumu,
- CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
– līdz 2025. gada 13. jūlijam sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīga LV-1520, e-pasts: pasts[at]mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām: 67082844.
Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmajai daļai Valsts kanceleja informē, ka:
- Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- Jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520.
- Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti https://www.mk.gov.lv/lv/privatuma-politika
- Darba piedāvājums publicēts:
- 03.07.2025.7
- Pieteikšanās termiņš:
- 13.07.2025.
- Uzņēmums:
- Valsts kanceleja
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Brīvības bulvāris 36, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1899 – 2327
- Amata kategorija:
- Valsts pārvalde
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem