Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Muzeja VADĪTĀJS/ DIREKTORS
(Sludinājums no NVA)
Vadītāja galvenie amata pienākumi:
1. Plānot, organizēt un nodrošināt Iestādes “Viesītes muzeja “Sēlija”” (turpmāk – iestāde) funkciju un uzdevumu pildīšanu;
2. Vadīt iestādes administratīvo darbu, nodrošinot tā nepārtrauktību, lietderību un tiesiskumu;
3. Pārvaldīt iestādes finanšu un citus resursus, rīkoties ar iestādes rīcībā esošajiem finanšu līdzekļiem un mantu lietderīgi un likumīgi;
4. Pilnveidot muzeja piedāvāto pakalpojumu un aktivitāšu daudzveidību, kvalitāti, pieejamību sabiedrībai;
5. Sagatavot un kontrolēt iestādes budžetu;
6. Pieņemt lēmumus, tai skaitā izdot administratīvos aktus un to izpildu dokumentus, par iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem;
7. Pārstāvēt iestādi valsts un pašvaldību institūcijās, tiesā un attiecībās ar privātpersonām un uzņēmējiem;
8. Nodrošināt iestādes veikto publisko iepirkumu tiesiskumu.
Prasības pretendentiem:
1. Otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs;
2. Vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze vadošā amatā pēdējo 7 (septiņu) gadu periodā;
3. Izpratne par muzeja darba organizāciju (par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze muzejā);
4. Praktiska pieredze pasākumu organizēšanā un projektu vadībā;
5. Zināšanas par iestādes darba organizēšanu (darba likumdošana, dokumentu aprite, finanšu jautājumi) un šo jomu reglamentējošu normatīvo aktu pārzināšana;
6. Muzeja attīstības stratēģiskais redzējums un spēja to īstenot.
7. Teicamas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, iemaņas darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku;
8. Prasme dokumentu un normatīvo aktu sagatavošanā;
9. B kategorijas autovadītāja apliecība.
Vadītāja amata kandidātam jāpiemīt šādām kompetencēm:
1. Stratēģiskās plānošanas prasme,
2. Spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu pašvaldības mērķu sasniegšanu,
3. Spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību,
4. Spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu,
5. Spēja motivēt komandu.
Piedāvājam:
1. Stabilu, atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu profesionāļu komandā;
2. Izaicinošus darba uzdevumus;
3. Sociālās garantijas un stabilu atalgojumu 1280 euro apmērā;
4. Profesionālus, zinošus un pretimnākošus kolēģus;
5. Iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi;
6. Darba uzsākšanas laiks no 01.10.2025.
Pieteikumam jāsatur - motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju par 3 mērķiem, ko ir gatavs sasniegt, lai pilnveidotu Viesītes muzeja “Sēlija” piedāvāto pakalpojumu un aktivitāšu daudzveidību, dzīves gaitas apraksts CV, augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopija par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs.
Pieteikums līdz 2025.gada 22.septembrim jāiesniedz Jēkabpils novada pašvaldības Klientu apkalpošanas nodaļā Brīvības ielā 120, Jēkabpilī, Jēkabpils novadā vai sūtot elektroniski, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu: pasts[at]jekabpils.lv.
Tālrunis informācijai: 28447413
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Jēkabpils novada pašvaldība informē, ka Jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar Jēkabpils novada pašvaldības privātuma politiku.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 09.09.2025.23
- Pieteikšanās termiņš:
- 22.09.2025.
- Uzņēmums:
- Jēkabpils novada pašvaldība
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, A. Brodeles iela 7, Viesīte, Jēkabpils nov., Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1280 – ...
- Amata kategorija:
- Valsts pārvalde
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem