Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
LIETVEDIS
(Sludinājums no NVA)
Aizkraukles novada pašvaldība (Reģ. Nr. 90000074812) izsludina pieteikšanos uz Aizkraukles novada pašvaldības Centrālās pārvaldes Kancelejas arhivāra - lietveža amatu
Darba veids: Darba līgums uz nenoteiktu laiku, 1 likme
Mēnešalga – 1145 euro
Pieteikšanās vakancei: līdz 2025.gada 6.jūlijam.
Galvenie darba pienākumi (arhīvs):
- organizēt arhivāra darbu un nodrošināt dokumentu pārvaldības sistēmas funkcionēšanu iestādē saskaņā ar ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem;
- izvērtēt un noteikt iestādes dokumentu arhīviskās vērtības, glabāšanas termiņus, izstrādāt lietu nomenklatūru;
- pieņemt glabāšanā un nodrošināt iestādes arhīvā nodoto dokumentu uzglabāšanu un sistemātisku kārtošanu;
- organizēt uzglabāšanai nodoto dokumentu iznīcināšanu saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
- organizēt un nodrošināt dokumentu nodošanu pastāvīgā glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā;
- organizēt un nodrošināt elektronisko dokumentu, saglabāšanu un nodošanu valsts glabāšanā;
- izstrādāt iestādes iekšējos normatīvos dokumentus arhīva pārvaldības jautājumos;
- sagatavot un izsniegt arhīva izziņas un citu informāciju pēc pieprasījuma;
- konsultēt un uzraudzīt citu darbinieku darbu arhīva pārvaldības jautājumos.
Galvenie darba pienākumi (lietvedis):
- Pārzināt un veikt pašvaldības lietvedības procesus, nodrošinot to atbilstību normatīvajiem aktiem.
- Reģistrēt Centrālajā pārvaldē saņemtos dokumentus, rēķinus un citus iesniegumus dokumentu vadības sistēmā “Lietvaris”.
- Nodrošināt nosūtāmās korespondences tehnisko noformēšanu, reģistrēšanu sistēmā “Lietvaris” un savlaicīgu nosūtīšanu adresātiem.
- Sistematizēt un ievietot dokumentus lietās pēc to izpildes, ievērojot pašvaldības lietu nomenklatūru.
- Protokolēt komisijas sēdes, kā arī noformēt sēžu protokolus un pieņemtos lēmumus.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vismaz vidējā izglītība ar padziļinātu kvalifikāciju lietvedībā, arhīvu pārvaldībā vai citā atbilstošā jomā;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
- pieredze lietvedības darba organizēšanā;
- vēlama iepriekšējā darba pieredze, nodrošinot valsts vai pašvaldību institūciju arhīva darbu;
- vēlama iepriekšējā darba pieredze elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmas nodrošināšanā;
- normatīvo aktu pārzināšana amata kompetencē esošo jautājumu jomā;
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī un informācijas sistēmām (MS Office, Excel, Word, teksta redaktors, elektroniskās tabulas, DVS Lietvaris, Vienotā valsts arhīvu informācijas sistēma VVAIS, e-pasts un internets);
Mēs piedāvājam:
- veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem 3 mēnešiem, sociālās garantijas;
- papildatvaļinājuma dienas;
- stabilu atalgojumu.
Pretendenta pieteikums sastāv no:
Pieteikuma vēstules (īss apraksts par pretendenta spējām un motivāciju strādāt Aizkraukles novada pašvaldībā, vakancei noderīga līdzšinējā pieredze);
Īsas informācijas par sevi (CV- dzīves un darba gaitu pārskats, vakancei noderīga profesionālā pilnveide, valodu zināšanas).
Pieteikumu iesniegšana:
Pretendenti pieteikumu aicināti iesniegt sūtot uz e-pastu: dome[at]aizkraukle.lv..
- Darba piedāvājums publicēts:
- 16.06.2025.9
- Pieteikšanās termiņš:
- 06.07.2025.
- Uzņēmums:
- Aizkraukles novada pašvaldība
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Aizkraukle, Aizkraukles nov., Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1145 – ...
- Amata kategorija:
- Administrācija / Asistēšana
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem