Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
(Sludinājums no NVA)
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS NMC
Galvenie amata pienākumi:
- klientu servisa nodrošināšana Neatliekamās medicīnas centrā;
- organizatorisku jautājumu koordinēšana saistīta ar klienta uzturēšanos Slimnīcā;
- klientu konsultēšana par pieejamajiem pakalpojumiem un to saņemšanas iespējām;
- medicīniskās dokumentācijas aizpildīšana un uzglabāšana savas kompetences ietvaros;
- dokumentu noformēšana un rēķinu sagatavošana;
- klientu/pacientu plūsmas koordinēšana sadarbībā ar Neatliekamās medicīnas centra vadītāju;
- dalība augsta līmeņa klientu servisa risinājumu īstenošanā struktūrvienībā.
Prasības pretendentiem:
- vidējā izglītība;
- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā;
- prasmes informācijas apkopošanā, analīzē un dokumentu noformēšanā;
- ļoti labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, orientācija uz klientu;
- spēja strādāt komandā un patstāvīgi organizēt savu darbu;
- labas prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā;
- obligātas valsts valodas zināšanas, vēlamas angļu un citu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī.
Piedāvājam:
- summēto darba laiku atbilstoši grafikam 24h režīmā;
- veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem 6 mēnešiem;
- dinamisku darba vidi un iespēju paust iniciatīvu;
- stabilu atalgojumu (stundas likme 7,80 EUR/h BRUTO + 50% piemaksa par darbu nakts stundās) un sociālās garantijas;
- atvieglotus nosacījumus medicīniskajai aprūpei slimnīcā.
CV un pieteikums:
Lai pieteiktos vakancei spiediet šeit. Tālrunis informācijai 29244906.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 22.05.2025.14
- Pieteikšanās termiņš:
- 02.06.2025.
- Uzņēmums:
- Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca"
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Pilsoņu iela 13, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Amata kategorija:
- Veselības aprūpe / Farmācija
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem