Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

Pamatdarbības atbalsta struktūrvienības VADĪTĀJA VIETNIEKS/ DIREKTORA VIETNIEKS
(Sludinājums no NVA)

Jelgavas novada pašvaldība izsludina konkursu uz

Centrālās administrācijas Juridiskās nodaļas

vadītāja vietnieka amatu


Galvenie amata pienākumi:
1.    piedalīties domes lēmumu projektu gatavošanas un izskatīšanas procesos, saskaņot tos;
2.    veikt pašvaldības saistošo noteikumu, nolikumu, lēmumu, līgumu u.c. juridiska rakstura dokumentu projektu tiesiskuma pirmspārbaudi, nodrošinot to atbilstību normatīvo aktu prasībām;
3.    nodrošināt nodaļas kompetencē esošo juridiska rakstura dokumentu sagatavošanu;
4.    sadarbībā ar citām pašvaldības struktūrvienībām un iestādēm, nodrošināt tiesiskumu, juridiskā riska mazināšanu pašvaldības darbībā;
5.    nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz iesniegumiem kompetences ietvaros;
6.    pārstāvēt pašvaldības intereses tiesās, valsts un pašvaldību institūcijās;
7.    sekot izmaiņām normatīvajos aktos, kas attiecināmi uz pašvaldību, piedalīties kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumos;
8.    sniegt priekšlikumus vai ierosinājumus par pašvaldības darba pilnveidošanu un struktūrvienības darba organizāciju;
9.    sagatavot prasības pieteikumus, nodrošināt normatīvajos aktos noteiktajā termiņa paskaidrojumu un iebildumu iesniegšanu tiesu instancēs.

Prasības pretendentiem:
1.    2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs un jurista kvalifikācija;
2.    vismaz 5 gadu darba pieredze juridiskajā jomā;
3.    vēlama vismaz 5 gadu pieredze personu pārstāvībā tiesas procesos;
4.    vēlama jurista darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās ne mazāk kā 5 gadi;
5.    vēlama pieredze un profesionālās iemaņas cilvēkresursu vadīšanā ne mazāk kā 3 gadi;
6.    vēlama pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmu “Namejs” vai citu līdzvērtīgu dokumentu vadības sistēmu;
7.    prasme veikt dokumentu juridisku un loģisku analīzi, sagatavot juridiskus atzinumus, kā arī izstrādāt un analizēt normatīvo aktu projektus;
8.    prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju un noteikt prioritātes, pārzināt dažādas tiesiskās darbības jomas;
9.    zināšanas par administratīvo procesu iestādē;
10.    zināšanas pašvaldību tiesībās un prasme orientēties tiesību aktos, kas reglamentē pašvaldības darbu;
11.    spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību;
12.    teicamas komunikācijas un lietišķās saskarsmes prasmes;
13.    augsta noturība stresa situācijās;
14.    labas iemaņas darbā ar MS Office programmām;
15.    valsts valodas zināšanu atbilstība LR likumdošanai;
16.    nevainojama reputācija.

Iesniedzamie dokumenti:
1.    profesionālās darbības apraksts (CV),
2.    izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
3.    motivācijas vēstule.

Mēnešalga – 3000,00 EUR

Pieteikšanās termiņš – līdz 2025.gada 18.decembrim.

Pieteikuma vēstuli un iesniedzamos dokumentus lūdzam sūtīt uz e-pastu , ar norādi „Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieka amata konkursam”.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Ar konkursa nolikumu var iepazīties Jelgavas novada pašvaldības tīmekļvietnē www.jelgavasnovads.lv sadaļā “Vakances”.

Darba piedāvājums publicēts:
04.12.2025.7
Pieteikšanās termiņš:
18.12.2025.
Uzņēmums:
Jelgavas novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Pasta iela 37, Jelgava, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
3000 – ...
Amata kategorija:
Jurisprudence / Tieslietas
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/h7lc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv