Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Pamatdarbības struktūrvienības VADĪTĀJS (komercpakalpojumu jomā)
(Sludinājums no NVA)
GRĀMATVEDĪBAS ĀRPAKALPOJUMA VADĪTĀJS
CV sūtīt uz info[at]pbfinanses.lv.info[at]pbfinanses.lv līdz 16.11.2025
1. Amata būtība
Grāmatvedības ārpakalpojuma vadītājs nodrošina uzņēmuma grāmatvedības pakalpojumu kvalitāti, nepārtrauktību un komandas efektīvu darbu klientu apkalpošanā.
Aizvieto valdes locekli viņa prombūtnes laikā, organizē un uzrauga grāmatvežu ikdienas darbu, īsteno uzņēmuma digitalizācijas procesu, uzrauga AML (Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas) sistēmu, piedalās klientu piesaistē, sociālo tīklu un mājaslapas uzturēšanā, kā arī apgrozījuma pieauguma nodrošināšanā grāmatvedības jomā.
Darba samaksa:
2’500 EUR bruto pirmajos 6 mēnešos, pēc tam, ja plānotais ir sasniegts un norit labi ,
3’000 EUR bruto mēnesī (iespējams arī vairāk – atkarīgs no sasniegtajiem reultātiem)
Pārbaudes laiks 3 mēneši, pēc tam veselības apdrošināšana un iemaksas uzkrājošajā apdrošināšanā.
2. Galvenie pienākumi
Vadības un koordinācijas pienākumi
- Organizē un kontrolē grāmatvežu komandas darbu (5–10 cilvēki).
- Plāno darba slodzi un piešķir uzdevumus, seko termiņiem un kvalitātei.
- Nodrošina iekšējo kontroli, vienotu dokumentu aprites un SOP (standarta darbības procedūru) ievērošanu.
- Nodrošina aizvietošanu un klientu apkalpošanas nepārtrauktību.
- Piedalās un vada SOP (standarta darbības procedūru) uzturēšanu un pilnveidošanu.
- Koordinē jaunu klientu uzņemšanu – sākot ar līguma sagatavošanu līdz pirmajai atskaitei.
- Uztur regulāru komunikāciju starp grāmatvedības, algu un konsultāciju nodaļām.
- Sagatavo pārskatus vadībai par komandas rezultātiem, riskiem un efektivitāti.
Atbildība
- Par grāmatvedības datu precizitāti un savlaicīgumu.
- Par AML un IKS sistēmu uzturēšanu un atbilstību likumdošanai.
- Par ikmēneša klientu ienākumu rēķinu izrakstīšanas korektumu un termiņiem.
- Par komandas darba rezultātiem, termiņu un kvalitātes ievērošanu.
- Par digitalizācijas un automatizācijas procesu ieviešanu.
- Par sociālo tīklu un mājaslapas saturu un reputācijas uzturēšanu.
- Par jaunu klientu piesaisti un apgrozījuma pieauguma sasniegšanu.
- Par valdes locekļa aizvietošanu saskaņā ar pilnvarojumu.
- Par konfidencialitāti un ētikas normu ievērošanu.
3. Tiesības
- Pieprasīt informāciju no darbiniekiem un kolēģiem darba uzdevumu izpildei.
- Iniciēt digitalizācijas, AML, mārketinga un klientu piesaistes pasākumus.
- Sniegt priekšlikumus vadībai par uzņēmuma attīstību, cenu politiku un klientu apkalpošanas uzlabošanu.
- Pārstāvēt uzņēmumu klientu un institūciju priekšā pilnvarojuma robežās.
- Piedalīties lēmumu pieņemšanā par finanšu, personāla un stratēģijas jautājumiem.
4. Kvalifikācijas prasības
- Augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības jomā.
- Pieredze grāmatvedības ārpakalpojumu vadībā un procesu digitalizācijā vismaz 3–5 gadi.
- Praktiskas zināšanas AML un IKS jomā, spēja piemērot normatīvo aktu prasības praksē.
- Zināšanas par automatizācijas rīkiem (n8n, Jumis, Power BI, Flex.bi, Zapier u.c.MI rīki).
- Spēja organizēt klientu piesaistes procesus, mājaslapas un sociālo tīklu uzturēšanu.
- Izcilas komunikācijas un vadības prasmes.
- Latviešu valodas zināšanas C līmenī; vēlama angļu valoda.
5. Darba apstākļi
- Darba vieta: uzņēmuma birojs un attālināti (hibrīdmodelis, vismaz 50% klātiene).
- Darba laiks: pilna slodze, 40 stundas nedēļā.
- Tiešā pakļautība: Valdes loceklis.
- Aizvieto valdes locekli viņa prombūtnes laikā.
- Viņu aizvieto: vecākais grāmatvedis \ valdes loceklis.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 23.10.2025.12
- Pieteikšanās termiņš:
- 16.11.2025.
- Uzņēmums:
- SIA "PB Finanses"
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Lielais prospekts 54 - 9, Ventspils, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 2500 – 3000
- Amata kategorija:
- Bankas / Apdrošināšana
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem