Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

PAŠVALDĪBAS IZPILDDIREKTORS
(Sludinājums no NVA)

Talsu novada pašvaldība (reģistrācijas numurs 90009113532)

izsludina atklātu konkursu uz Talsu novada pašvaldības

Izpilddirektora/-es amatu (profesijas kods 1112 38)


Pienākumi:

  • organizēt un vadīt pašvaldības administratīvo darbu, funkciju izpildi, nodrošinot darba nepārtrauktību, lietderību un tiesiskumu;
  • koordinēt un kontrolēt padotībā esošo iestāžu un to vadītāju darbu;
  • organizēt domes lēmumu, domes izdoto saistošo noteikumu un citu normatīvo aktu, domes priekšsēdētāja, viņa vietnieku rīkojumu izpildi;
  • domes noteiktajā kārtībā, rīkoties ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, slēgt saimnieciskus darījumus ar juridiskām un fiziskām personām, pārraudzīt iepirkumu organizēšanu pašvaldības administrācijā;
  • nodrošināt pašvaldības administrācijas finanšu, personāla un citu resursu lietderīgu izmantošanu;
  • organizēt teritorijas attīstības programmas projekta, teritorijas plānojuma projekta un budžeta projekta izstrādāšanu, kā arī saimnieciskā un publiskā gada pārskata sagatavošanu;
  • organizēt iestāžu budžeta pieprasījumu izstrādi un iesniegt tos domes priekšsēdētājam;
  • izdot administratīvos aktus un rīkojumus pašvaldības darba organizācijas jautājumos, izdot pilnvaras, parakstīt līgumus un citus juridiskos dokumentus atbilstoši pašvaldības nolikumam;
  • pārstāvēt pašvaldības intereses un veicināt sadarbību ar dažādām institūcijām vietējā, reģionālā, valsts un starptautiskā mērogā;
  • regulāri sniegt domei pārskatu par savu pienākumu izpildi un darbību;
  • veikt citus pienākumus, kas paredzēti spēkā esošajos normatīvajos aktos, domes lēmumos.

Prasības:

  • augstākā izglītība (vēlams vadības, ekonomikas, finanšu, tiesību zinību, inženierzinātņu vai tehnoloģiju jomā);
  • vismaz piecu gadu vadības pieredze pēdējo 15 gadu laikā;
  • amata kompetencei atbilstošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • zināšanas par valsts pārvaldes, t.sk. pašvaldības darbības principiem;
  • zināšanas un izpratne par kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumiem;
  • pašvaldības administratīvo procesu un lēmumu pieņemšanas gaitas pārzināšana;
  • izpratne par pašvaldības iestāžu darba organizēšanu un kapitālsabiedrību pārvaldību;
  • pieredze organizācijas budžeta plānošanā un tā izpildes kontrolē;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un angļu valodas un/vai citas ES oficiālās valodas prasme profesionālai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • pieredze pārmaiņu vadībā;
  • derīgs drošs elektroniskais paraksts;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Sagaidām personību, kurai piemīt:

  • orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju un uzņemties atbildību;
  • prasme vadīt un organizēt komandas darbu, lai nodrošinātu pašvaldības mērķu sasniegšanu;
  • labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • analītiska un konceptuāla domāšana, spēja argumentēti paust savu viedokli;
  • pozitīvisms, stratēģisks skatījums, proaktīva un inovatīva pieeja procesu uzlabošanā;
  • tolerance, ētiskums un augsta atbildības izjūta;
  • teicamas digitālās prasmes (MS Office), prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem un informācijas komunikāciju tehnoloģijām.

Piedāvājam:

  • iespēju ieguldīt un attīstīt savu profesionalitāti mūsdienīgā un dinamiskā darba vidē;
  • mēnešalgu no 3774,00 EUR pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas.

Iesniedzamie dokumenti atbilstoši nolikuma prasībām:

  • dzīves darba gaitu apraksts (Curriculum Vitae), kurā tostarp iekļauta informācija par: vadības apjomu (vadīto darbinieku skaitu) katrā no minētajām darba vietām; personām, no kurām Komisija var iegūt atsauksmes par kandidāta iepriekšējo darba pieredzi;
  • motivācijas vēstule (pretendenta redzējums par pašvaldības darba organizāciju, pārvaldības vīzijas un prioritāšu izklāsts (apjoms ne vairāk kā divas A4 lapas));
  • apliecinājums (saskaņā ar Nolikuma 1. pielikumu);
  • augstāko izglītību apliecinošu dokumentu atvasinājumus;
  • dokumentu atvasinājumus, kas apliecina pēdējo piecu gadu laikā apgūtās apmācības vai izglītības programmas (vismaz 8 stundu apmērā), kas atbilst Izpilddirektora amata pienākumu izpildei.

Pieteikumu ar norādi Konkursam uz Talsu novada pašvaldības Izpilddirektora amatu” iesniegt līdz 2025. gada 21. decembrim:

  • nosūtot uz elektroniskā pasta adresi





Darba piedāvājums publicēts:
04.12.2025.3
Pieteikšanās termiņš:
21.12.2025.
Uzņēmums:
Talsu novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
3774 – ...
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/t7lc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv