Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS /PRIEKŠNIEKS
(Sludinājums no NVA)

Saldus novada pašvaldība, reģ. Nr.90009114646, izsludina pieteikšanos uz

attīstības nodaļas vadītāja/-as amatu

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība (vismaz otrā līmeņa) inženierzinātnēs, telpiskās attīstības plānošanā, reģionālā attīstībā, ekonomikā vai vadībā;
  • vismaz 3 gadu vadības pieredze (cilvēkresursu vadība, finanšu vadība, projektu vadība);
  • pieredze projektu vadībā, kuru kopējās izmaksas ir virs 1 000 000 EUR, ar CFLA uzraudzību;
  • veiksmīga pieredze ES un citu fondu finansējuma piesaistē;
  • zināšanas par pašvaldības darba organizāciju, plānošanu, modernām tehnoloģijām, riska analīzes metodēm;
  • izpratne par pārvaldības, finanšu vadības, personālvadības un sabiedrisko attiecību organizācijas principiem un to realizācijas metodēm;
  • spēja orientēties starptautiskajā un LR likumdošanā, normatīvo aktu pārzināšana;
  • zināšanas pašvaldības budžeta plānošanā un uzskaites jautājumos;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē, labas angļu valodas zināšanas;
  • izcilas komunikācijas prasmes, analītiskā domāšana un augsta atbildības sajūta;
  • prasme plānot un organizēt savu un komandas darbu.

Galvenie pienākumi:

  • plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu gadskārtējā darbības plānā noteikto prioritāšu un uzdevumu ietvaros, atbilstoši likumu un citu normatīvo aktu prasībām;
  • nodrošināt savu un citu nodaļas darbinieku pieņemto lēmumu, ieteikumu un sagatavoto dokumentu atbilstību spēkā esošajām tiesību normām un pašvaldības iekšējiem normatīvajiem aktiem;
  • organizēt sadarbību ar novada uzņēmējiem, veicinot ekonomiskās attīstības projektu realizēšanu un investīciju piesaisti novada teritorijā;
  • nodrošināt un organizēt pašvaldības attīstības plānošanas dokumentu izstrādi, aktualizēšanu un īstenošanu;
  • apkopot un analizēt pašvaldības attīstībai nepieciešamos datus;
  • nodrošināt informāciju sistēmu, informācijas komunikācijas tehnoloģiju, e-pārvaldes un digitālo pakalpojumu ieviešanu, uzturēšanu un izmantošanu pašvaldībā;
  • koordinēt sadarbību ar nevalstiskām organizācijām un pašvaldības noteiktos atbalsta instrumentus nevalstiskajām organizācijām;
  • organizēt un pārraudzīt dažāda līmeņa pašvaldības attīstības projektu izstrādes procesu,
  • sekot līdzi nozares attīstībai un patstāvīgi iepazīties ar jaunumiem nozarē;
  • sagatavot priekšlikumus nacionālā, reģionālā un vietējā līmeņa attīstības plānošanas dokumentu izstrādei;
  • veikt citus pienākumus atbilstoši attīstības nodaļas nolikumam.

Piedāvājam:

  • interesantu, dinamisku, radošu un atbildīgu darbu;
  • profesionālās pilnveides iespējas;
  • pastāvīgu darbu uz nenoteiktu laiku, pilnu slodzi;
  • darba vietu Avotu ielā 12, Saldū, Saldus novadā;
  • atalgojumu 2634 euro pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikšanās kārtība:

Motivācijas vēstuli un dzīvesgājuma aprakstu (CV), izglītības dokumentu kopijas līdz 2025. gada 13.jūnijam lūdzam nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi .

Darba piedāvājums publicēts:
20.05.2025.1
Pieteikšanās termiņš:
13.06.2025.
Uzņēmums:
Saldus novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Avotu iela 12, Saldus, Saldus nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
2634 – ...
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/lygc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv