Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

PAŠVALDĪBAS IESTĀDES VADĪTĀJA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS
(Sludinājums no NVA)

Dricānu apvienības pārvaldes vadītāja vietnieks

Darba pienākumi:

  • Vadīt un kontrolēt pašvaldības mantas un nekustamā īpašuma novērtēšanas, nekustamā īpašuma kadastrālās uzmērīšanas un ierakstīšanas zemesgrāmatā procesus Iestādes darbības administratīvajā teritorijā. Parakstīt pašvaldības vārdā zemes nomas līgumus un kontrolēt zemes nomas līgumu termiņu ievērošanu, koordinēt parādu par zemes nomu piedziņas jautājumus;
  • Koordinēt privatizētā un pašvaldības dzīvojamā fonda apsaimniekošanas jautājumus, tajā skaitā, plānot un vadīt pašvaldības dzīvojamā fonda izīrēšanas, atjaunošanas un atsavināšanas jautājumus, koordinēt īres maksas parādu piedziņas jautājumus;
  • Kontrolēt Iestādes darbības teritorijā pašvaldības autoceļu, ielu un tiltu uzturēšanu, tajā skaitā, plānot un organizēt autoceļu ikdienas un periodisko uzturēšanas darbus, pieņemt lēmumus dodot uzdevumus atbildīgajiem darbiniekiem par satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu izvietošanu, satiksmes ierobežošanu vai aizliegšanu, saskaņot kokmateriālu krautņu izvietošanu pašvaldības autoceļu nodalījuma joslās. Koordinēt Iestādes bilancē esošās pašvaldības kustamās mantas un nekustamā īpašuma atsavināšanas jautājumus
  • Organizēt un piedalīties pašvaldības teritorijas plānošanas pasākumos, sagatavot un sniegt nepieciešamo informāciju pašvaldības plānošanas dokumentu izstrādāšanai;
  • Koordinēt projektu pieteikumu sagatavošanas un iesniegšanas procesu izskatīšanai pašvaldības domei, tajā skaitā, biedrībām un nodibinājumiem, gadījumos, kad plānots pašvaldības līdzfinansējums;
  • Piedalīties vides aizsardzības pasākumu organizēšanā, tajā skaitā koordinēt derīgo izrakteņu ieguves jautājumus un apkārtējās vides piesārņojuma mazināšanas vai novēršanas jautājumus;
  • Pārraudzīt publisko ūdeņu, mežu apsaimniekošanas un meliorācijas sistēmu darbību jautājumus, koordinēt jautājumus par koku ciršanu ārpus meža, pašvaldības mežu inventarizāciju, kā arī vietējās nozīmes kultūras pieminekļu uzturēšanu un izmantošanu;
  • Iesaistīties uzņēmējdarbības veicināšanas pasākumos, veidot kontaktus ar uzņēmējiem;
  • Sadarbībā ar iestādes vadītāju, vadītāja vietnieku saimnieciskajos jautājumos, saimniecību pārziņiem, grāmatvedības  un citiem darbiniekiem plānot publiskos iepirkumus, kontrolēt iepirkumu procedūru (arī tirgus izpētes) veikšanu un preču iegādi Elektroniskajā iepirkumu sistēmā, kontrolēt noslēgto iepirkumu līgumu izpildi;
  • Sadarbībā ar Iestādes juristu un citiem speciālistiem organizēt debitoru parādu piedziņas procesus;
  • Organizēt iedzīvotāju pieņemšanu, izskatīt personu iesniegumus, sūdzības, priekšlikumus un savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes;
  • Koordinēt veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību Pārvaldes darbības administratīvajā teritorijā;
  • Pārstāvēt Iestādi tiesā un citās tiesībaizsardzības iestādēs, kā arī valsts pārvaldes un pašvaldības institūcijās un Iestādes vadītāja pilnvarojuma pamata;
  • Atbildēt par civilās aizsardzības, darba aizsardzības, tajā skaitā, digitālās darba aizsardzības sistēmas pielietošanu Pārvaldē un tās struktūrvienībās, koordinēt ugunsdrošības jautājumu risināšanu Pārvaldes darbības administratīvajā teritorijā.

Amata kandidātiem jāatbilst šādām prasībām:

  • Vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze pašvaldības institūcijā vai valsts pārvaldē;
  • Nepieciešamas plašas normatīvo aktu zināšanas un spēja tajos orientēties, kā arī prasme veikt tiesību aktu analīzi un piemērošanu;
  • Jāpārzina pašvaldības darbība, tās organizatoriskā struktūra un pārvaldes sistēma,prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas;
  • Labas datorlietošanas prasmes (programmas MS Word, Excel), prasme strādāt ar elektroniskajām vadības sistēmām, e-pastu;
  • Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • Labas komunikācijas spējas, augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja strādāt komandā,spēja strādāt ar 
  • Iniciatīva, analītiska domāšana, spēja konstatēt problēmu un piedāvāt tās risināšanas variantus.
  • Augsta saskarsmes kultūra, atbildības sajūta un precizitāte, nevainojama reputācija.

Dokumentus iesniegt līdz 21. jūlijam.

Amata apraksts, konkursa nolikums, pieteikuma anketa pašvaldības mājaslapā www.rezeknesnovads.lv


tel.: 26334750; 29451832

e-pasts:  

Darba piedāvājums publicēts:
08.07.2025.16
Pieteikšanās termiņš:
21.07.2025.
Uzņēmums:
Dricānu apvienības pārvalde
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Pagastmāja, Dricāni, Dricānu pag., Rēzeknes nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
1865 – ...
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/JHhc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv