Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

PERSONĀLA VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA
reģistrācijas numurs 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz
Kancelejas un personāla nodaļas vadītāja amatu
uz nenoteiktu laiku


Pievienojies Alūksnes novada pašvaldības kolektīvam!

Tavi galvenie pienākumi būs:

•    vadīt un organizēt nodaļas ikdienas darbu

•    izstrādāt iestādes personāla attīstības stratēģiju, nodrošināt tās izpildi

•    plānot un prognozēt personāla resursus, nodrošināt personāla atlases procesu

•    izstrādāt personāla labbūtību veicinošus pasākumus atbilstoši iestādes iespējām, pārvaldīt to īstenošanu

•    nodrošināt darbinieku motivācijas un darbības rezultātu novērtēšanas sistēmas realizēšanu un attīstību

•    nodrošināt ar mācībām un tālākizglītību saistītus procesus, noteikt darbinieku mācību vajadzības, analizēt līderības un talantu attīstības iespējas

•    pilnveidot atalgojuma sistēmu un uzlabot jauno darbinieku integrācijas procesu;

•    sagatavot dokumentu projektus savas kompetences ietvaros


Mēs sagaidām, ka Tev būs:

•    augstākā izglītība personāla vadībā, psiholoģijā, tiesību zinātnē, citā sociālo zinātņu jomā vai vadībzinātnē

•    pieredze personālvadības jomā

•    zināšanas un pieredze inovatīvu personālvadības metožu ieviešanā, pārmaiņu vadīšanas kompetences;

•    zināšanas par darba izpildes novērtēšanas un atalgojuma sistēmas veidošanas principiem

•    zināšanas par darbinieku attīstības metodēm

•    pieredze darbā ar elektroniskajām personāla uzskaites un dokumentu pārvaldības sistēmām, datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

•    līdera kompetences, spēja iedvesmot un motivēt

•   izcilas komunikācijas un konfliktsituāciju vadības prasmes

•    valsts valodas prasme augstākajā līmenī


Mēs piedāvājam:

•    darba vietu, kur novērtēs Tavas zināšanas, ieguldījumu un iniciatīvas

•    mēnešalgu līdz 2500 euro (bruto) atbilstoši individuālajam novērtējumam

•    elastīga un daļēji attālināta darba iespējas

•    draudzīgus, zinošus un atbalstošus kolēģus

•    papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem

•    dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

•    modernu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.


Kā pieteikties:

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam iesniegt līdz 10.08.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā vai uz iestādes elektronisko adresi.

Uz Taviem jautājumiem par vakanci atbildēs pašvaldības izpilddirektors Ingus Berkulis, tālrunis 28686707, e-pasts

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.


Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.



Darba piedāvājums publicēts:
24.07.2025.19
Pieteikšanās termiņš:
10.08.2025.
Uzņēmums:
Alūksnes novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
2250 – 2500
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/Flic vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv