Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

PEDAGOGS
(Sludinājums no NVA)

Nodibinājums Allažu bērnu un ģimenes atbalsta centrs

Sociālās rehabilitācijas pakalpojums bērniem ar uzvedības traucējumiem, kuri cietuši no vardarbības “Foršā Māja” aicina darbā pedagogu/ speciālo pedagogu

Pakalpojuma Foršā Māja (FOrMA) klienti ir astoņi 5-13 gadīgi bērni, kuri ir cietuši no vardarbības un kuriem piedzīvotās vardarbības rezultātā ir izveidojušies būtiski uzvedības traucējumi.

Tradicionāli viņus nosoda, mēģina pāraudzināt, atstumt, bet parasti tas “nestrādā”. Šie bērni vienkārši nespēj savu uzvedību efektīvi vadīt patstāvīgi, vai, saņemot norādes no pieaugušajiem - sakarā ar traumētas nervu sistēmas funkcionēšanas īpatnībām.

Tie nav “slikti bērni”. Pieaugušie ir nodarījuši vai pieļāvuši kaitējumu bērnam, un nav nodrošinājuši pienācīgu atbalstu un regulāciju, lai bērniem izveidotos nepieciešamās prasmes vadīt savas emocijas un uzvedību.

Ir zināms, ka nav sagaidāma bērna atbilstoša spēja mācīties un pielietot iemācīto, ja viņš nespēj veidot atbilstošu saikni ar citiem (pedagogu, grupas biedriem) un regulēt savas emocijas un impulsus, lai koncentrētos uz mācībām.

FOrMA pieeja ir nodrošināt indivīda būtiskajām vajadzībām un spējām pielāgotu mācību procesu, vispirms izveidojot apstākļus, kuros mācīšanās kļūst iespējama,- stiprinot bērnus sociāli un emocionāli; realizējot ārēju un kopīgu regulāciju.

FOrMA izglītotāju grupā ir 2 pedagogi un 2 pedagogu palīgi, kas sadarbībā ar citiem kolēģiem darbojas kā vienota komanda, nodrošinot traumas izpratnē balstītu aprūpi, audzināšanu un izglītošanu.

Amata mērķis: mācību procesā veidot iegūtu drošu piesaisti attīstošas attiecības ar bērniem, sniegt viņiem atbalstu emociju un uzvedības vadīšanā un veikt izglītošanas darbu, lai sekmētu viņu iekļaušanos sabiedrībā

Pedagoga amata funkcijas/ pienākumi:

Veikt pedagoga profesionālos pienākumus sociālās rehabilitācijas institūcijā, kurā uzturas no prettiesiskām darbībām cietušie bērni:

  • īstenot izglītības programmu, samērojot Valsts izglītības standartu un bērna būtiskajām vajadzībām un attīstības līmeni, realizējot individuālu pieeju katram izglītojamajam
  • ievērot visus noteikumus, prasības un procedūras, nodrošinot, lai bērnu drošība un aizsardzība ir visaugstākā prioritāte
  • veikt izglītojamo pedagoģisko novērtēšanu un veidot individuālos mācību plānus
  • pārraudzīt mācību plānu ieviešanu un izpildi un pēc nepieciešamības tos koriģēt
  • vadīt pedagoga palīgu/asistentu darbu, nodrošinot viņiem atbilstošu uzdevumu deleģēšanu un nepieciešamo atbalstu
  • veidot un uzturēt mācībām pievilcīgu, motivējošu un atbilstoši iekārtotu klases vidi
  • veikt bērnu izglītošanu individuāli un grupā
  • veikt izglītojamo attīstības/progresa novērtēšanu
  • būt ieinteresētam/-ai un vērīgam/-ai pamanīt bērnu stiprās puses un resursus un tos pastiprināt, veicināt bērnu sociāli emocionālo un mācību progresu
  • aktīvi iesaistīties katra izglītojamā kopējā rehabilitācijas procesā
  • sadarboties ar speciālistiem un sociālajiem audzinātājiem,- ievērot rekomendācijas, sniegt atgriezenisko saiti.
  • Strādāt kā vienotas, sociālo rehabilitāciju realizējošās komandas dalībniekam

  • atbalstīt FOrMA darba modeli, metodes un mērķus
  • sadarboties ar klientu sociālajā rehabilitācijā iesaistīto visu personālu (pedagogu, pedagoga palīgiem, sociālajiem audzinātājiem, speciālistiem, vadību), lai kopā analizētu bērna problēmas un būtiskās vajadzības, piemeklētu atbilstošas metodes bērnu emociju un uzvedības vadīšanai un mācību metodes, lai integrētu tās vienotā sociālās rehabilitācijas procesā
  • savas kompetences ietvaros aktīvi iesaistīties izglītojamo rehabilitācijas procesā nodrošinot, ka bērnu būtiskās vajadzības tiek atbilstošā veidā apmierinātas
  • konteinēt jeb izturēt un sevī pārstrādāt bērnu nevēlamas uzvedības ietekmi uz sevi un pret bērniem izturēties savaldīgi
  • bērnu uzvedību primāri uzlūkot kā komunikāciju, kurā bērns izpauž savas būtiskās vajadzības un pārdzīvojumus un pakāpeniski palīdzēt tās izpaust piemērotos veidos un izteikt vārdos
  • nepieciešamības gadījumā atbalstīt citus kolēģus un pieņemt atbalstu
  • stingri ievērot FOrMA noteikumus un kārtību attiecībā uz dažādu novērtējumu veikšanu un dokumentu aizpildīšanu
  • piedalīties regulārajās apspriedēs, reflektēšanas sanāksmēs un supervīzijās (individuāli un grupās; tieši un tiešsaistē)
  • piedalīties visās apmācībās, ko organizē un pieprasa darba vieta (klātienē un tiešsaistē)
  • Piedāvājums

    Darbs dinamiskā un atbalstošā komandā, kas kopīgi veido jaunu atbalsta sistēmu bērniem ar izaicinājumiem, dodot lielu brīvību pieeju izvēlē un mācību procesa organizācijā, kā arī iespēja strādāt nelielā klasē ar individuālu pieeju, īstenot savas idejas un redzēt sava darba reālos augļus, palīdzot bērniem atgūt stabilitāti un prieku mācīties.

  • darbs katru darbdienu (nepilnu dienu), kopā 100 h mēnesī; mācības notiek arī jūnijā un augustā;
  • stundas tarifa likme EUR 15 (bruto)
  • veselības apdrošināšanas polise pēc 1 nostrādāta mēneša
  • Darba piedāvājums publicēts:
    08.08.2025.16
    Pieteikšanās termiņš:
    31.08.2025.
    Uzņēmums:
    Nodibinājums "Allažu bērnu un ģimenes atbalsta centrs"
    Atrašanās vieta:
    LATVIJA, Kārļzemnieki 7, Inčukalna pag., Siguldas nov., Latvija
    Darba laiks:
    Pilna slodze
    Atalgojuma līmenis:
    1330 – ...
    Amata kategorija:
    Izglītība / Zinātne
    Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/UJic vai

    Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
    Twitter
    Facebook
    Draugiem.lv