Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU (IT) PAKALPOJUMU PĀRVALDĪBAS PROCESU VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)
“PAŠVALDĪBAS ADMINISTRĀCIJA”
Lietvedības un IT nodaļa
izsludina pretendentu pieteikšanos uz
amata “IT PAKALPOJUMU PĀRVALDĪBAS
PROCESU VADĪTĀJS” (prof. kods 2529 02) vakanci
UZ NENOTEIKTU LAIKU
Digitālā transformācija sākas ar cilvēkiem, kuri tic pārmaiņām!
Meklējam entuziastu, kurš palīdzēs pašvaldībai augt, domāt gudrāk un strādāt digitāli. Ja Tev ir idejas, drosme un vēlme redzēt savas ieceres īstenojamies – pievienojies mums!
Tev uzticēsim:
1. Analizēt pašvaldības pakalpojumus un noteikt, kur procesus var automatizēt vai uzlabot ar digitāliem risinājumiem;
2. Plānot un virzīt digitālās attīstības stratēģiju – noteikt mērķus un prioritātes, lai pašvaldības e-pakalpojumi kļūtu modernāki un ērtāki;
3. Pārraudzīt e-pakalpojumu ieviešanu un darbību, rūpējoties, lai tie būtu efektīvi, droši un lietotājiem vienkārši saprotami;
4. Koordinēt un vadīt digitalizācijas projektus – no idejas līdz ieviešanai, nodrošinot, ka viss notiek laikā un kvalitatīvi;
5. Sadarboties ar kolēģiem un IT jomas speciālistiem, lai nodrošinātu vienotu pieeju digitālo risinājumu attīstībā;
6. Rīkot apmācības un dalīties zināšanās, palīdzot darbiniekiem un iedzīvotājiem apgūt jaunos digitālos rīkus.
Veiksmīgam darbam Tev būs nepieciešams:
1. Vēlama augstākā izglītība IT jomā (vai citā saistītā nozarē);
2. Izpratne par digitālo transformāciju, datu pārvaldību un informācijas sistēmām – proti, kā tehnoloģijas palīdz uzlabot procesus;
3. Analītiska domāšana un spēja atrast loģiskus risinājumus sarežģītām situācijām;
4. Laba komunikācija un sadarbība – spēsi runāt gan ar IT speciālistiem, gan ar kolēģiem no citām jomām;
5. Patstāvība un atbildība – spēja pieņemt lēmumus un virzīt darbus uz priekšu;
6. Labas latviešu un angļu valodas zināšanas, gan mutiski, gan rakstiski.
Mēs piedāvājam:
1. Interesantu un dinamisku darbu, kur vari īstenot savas idejas un ietekmēt Tukuma novada digitālo attīstību;
2. Iespēju profesionāli augt – piedalīties kursos, semināros un konferencēs, paplašinot zināšanas un pieredzi;
3. Stabilu darba vidi un sociālās garantijas, tostarp daļēji apmaksātu veselības apdrošināšanu;
4. Papildu atvaļinājumu līdz 5 dienām gadā un brīvdienas svarīgos dzīves brīžos, lai atjaunotu enerģiju un līdzsvarotu darbu ar privāto dzīvi;
5. Konkurētspējīgu atalgojumu – no 1842,00 līdz 2026,00 eiro pirms nodokļu nomaksas, atkarībā no Tavas kvalifikācijas un pieredzes.
Piesakies un kļūsti par digitālo pārmaiņu virzītāju!
Tavu pieteikumu gaidīsim līdz 2025.gada 24.oktobrim, sūti to uz personals[at]tukums.lv, neizmirsti pievienot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Kontaktpersona: Tukuma novada pašvaldības administrācijas Lietvedības un IT nodaļas vadītāja Sanita Bļodniece, tālrunis 25437633, e-pasts: sanita.blodniece[at]tukums.lv..
Mēs augstu vērtējam katru pieteikumu, bet lūdzam ievērot, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un atbilst izvirzītajām prasībām. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Tukuma novada pašvaldības informē, ka pretendents, iesūtot pieprasīto dokumentu kopumu, piekrīt personas datu apstrādei un pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu izvērtēšanas procesa norisi.
Iesniegtie personas dati tiks uzglabāti līdz konkrētā amata konkursa noslēgumam, bet ne ilgāk kā 4 (četrus) mēnešus. Pēc minētā termiņa beigām Jūsu iesniegtie personas dati tiks dzēsti vai iznīcināti.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 10.10.2025.19
- Pieteikšanās termiņš:
- 24.10.2025.
- Uzņēmums:
- Tukuma novada pašvaldība
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Talsu iela 4, Tukums, Tukuma nov., Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1842 – 2026
- Amata kategorija:
- Valsts pārvalde
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem