Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
BIROJA ADMINISTRATORS
(Sludinājums no NVA)
GALVENIE PIENĀKUMI
- Atbalsta sniegšana uzņēmuma vadībai un darbiniekiem ikdienas darba organizēšanā;
- Pastāvīga informācijas aprites nodrošināšana, ienākošo tālruņa zvanu pieņemšana, uzņēmuma e-pastā ienākošās informācijas un pieprasījumu apstrāde, to novirzīšana atbildīgajām personām;
- Lietvedības izejošo un iekšējās aprites dokumentu sagatavošana, ienākošo dokumentu reģistrācija, nosūtīšana atbildīgajiem adresātiem, aktuālo izziņu pieprasīšana;
- Pilnvaru reģistra uzturēšana, termiņu uzraudzība un savlaicīga pieprasījumu apstrāde;
- Sertifikātu reģistra uzturēšana, pastāvīga sekošana derīguma termiņiem, informācijas aktualizēšana;
- Dalība klātienes vai attālinātās pārrunās savas kompetences ietvaros saskaņā ar vadības uzdevumiem un citas aktivitātes saistībā ar procesu;
- Atbalsta sniegšana ar pārdošanu saistītās aktivitātēs, jaunu potenciālo klientu uzrunāšana, kontaktu veidošana un uzturēšana ar klientiem;
- Prezentāciju sagatavošana, uzņēmuma pārstāvēšana un atbalsta sniegšana pārrunās un iepazīšanās sarunās ar jaunajiem klientiem;
- Komunikācijas un sadarbības uzturēšana ar dažādu iestāžu pārstāvjiem saistībā ar ikdienas darba organizēšanu, procesu norisi un aktualitātēm, pastāvīga sekošana aktualitātēm un termiņiem;
- Iesaiste specifisku apmācību darbiniekiem organizētāju piesaistē gan Latvijā, gan Vācijā saskaņā ar uzņēmuma vajadzībām un darbības nozari.
MĒS SAGAIDĀM:
- Ļoti labas vācu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos) saziņai/ komunikācijai ar sadarbības partneriem Vācijā, labas latviešu valodas (C1) zināšanas, vēlams angļu sarunvalodas prasmes, saziņai ar sadarbības partneriem Vācijā;
- Darba pieredzi līdzvērtīgā amatā lielā vai vidējā starptautiskā uzņēmumā ne mazāk kā 2 gadi;
- Vēlama pieredze un izpratne darbā ar iepirkumiem, piedāvājumu sagatavošanu, procesa koordinēšanu;
- Ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), prasme gatavot prezentācijas;
- Augstu saskarsmes kultūru, attīstītas komunikācijas un sadarbības prasmes;
- Precizitāti, strukturētu domāšanu, orientāciju uz risinājumu un rezultātu;
- Pastāvību, atbildības sajūtu, prasmi organizēt savu darbu un ievērot termiņus;
- Vēlmi attīstīties un apgūt jaunas prasmes.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- Dinamisku un interesantu darbu lielā un stabilā uzņēmumā, kas nodarbojas ar energobūvniecības un optisko tīklu infrastruktūras izbūves projektu realizēšanu Latvijā un ārzemēs;
- Labus darba apstākļus ar darba vietu Rīgā, Mūkusalas ielā 41;
- Pilna laika darbu: no pirmdienas līdz ceturtdienai no 8.00-17.00, piektdienās saīsinātā darba diena no 8.00 līdz 16.00;
- Izvēlētā kandidāta pieredzei un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu no 2500 - 3200 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, nelaimes gadījumu apdrošināšanu no pirmās darba dienas;
- Apmaksāta darbinieku stāvvieta biroja tuvumā;
- Obligātās veselības pārbaudes izdevumu atmaksu pēc pārbaudes laika;
- Apmācības, zinošu un pieredzējušu kolēģu atbalstu uzsākot darbu;
- Kopīgus komandas saliedēšanas pasākumus, atbalstu un brīvdienas dzīves svarīgos brīžos.
Sekojiet saitei uz uzņēmuma karjeras lapu un spiediet pogu "Pieteikties": https://darbs.lec.lv/jobs/6602707-vadibas-un-administrativai-asistents-e vai sūtot pieteikumu uz darbs[at]lec.lv
- Darba piedāvājums publicēts:
- 16.10.2025.9
- Pieteikšanās termiņš:
- 16.11.2025.
- Uzņēmums:
- SIA "LATVIJAS ENERGOCELTNIEKS"
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Mūkusalas iela 41, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 2500 – 3200
- Amata kategorija:
- Administrācija / Asistēšana
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem