Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

BIROJA ADMINISTRATORS
(Sludinājums no NVA)

GALVENIE PIENĀKUMI

  • Atbalsta sniegšana uzņēmuma vadībai un darbiniekiem ikdienas darba organizēšanā;
  • Pastāvīga informācijas aprites nodrošināšana, ienākošo tālruņa zvanu pieņemšana, uzņēmuma e-pastā ienākošās informācijas un pieprasījumu apstrāde, to novirzīšana atbildīgajām personām;
  • Lietvedības izejošo un iekšējās aprites dokumentu sagatavošana, ienākošo dokumentu reģistrācija, nosūtīšana atbildīgajiem adresātiem, aktuālo izziņu pieprasīšana;
  • Pilnvaru reģistra uzturēšana, termiņu uzraudzība un savlaicīga pieprasījumu apstrāde;
  • Sertifikātu reģistra uzturēšana, pastāvīga sekošana derīguma termiņiem, informācijas aktualizēšana;
  • Dalība klātienes vai attālinātās pārrunās savas kompetences ietvaros saskaņā ar vadības uzdevumiem un citas aktivitātes saistībā ar procesu;
  • Atbalsta sniegšana ar pārdošanu saistītās aktivitātēs, jaunu potenciālo klientu uzrunāšana, kontaktu veidošana un uzturēšana ar klientiem;
  • Prezentāciju sagatavošana, uzņēmuma pārstāvēšana un atbalsta sniegšana pārrunās un iepazīšanās sarunās ar jaunajiem klientiem;
  • Komunikācijas un sadarbības uzturēšana ar dažādu iestāžu pārstāvjiem saistībā ar ikdienas darba organizēšanu, procesu norisi un aktualitātēm, pastāvīga sekošana aktualitātēm un termiņiem;
  • Iesaiste specifisku apmācību darbiniekiem organizētāju piesaistē gan Latvijā, gan Vācijā saskaņā ar uzņēmuma vajadzībām un darbības nozari.


MĒS SAGAIDĀM:


  • Ļoti labas vācu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos) saziņai/ komunikācijai ar sadarbības partneriem Vācijā, labas latviešu valodas (C1) zināšanas, vēlams angļu sarunvalodas prasmes, saziņai ar sadarbības partneriem Vācijā;
  • Darba pieredzi līdzvērtīgā amatā lielā vai vidējā starptautiskā uzņēmumā ne mazāk kā 2 gadi;
  • Vēlama pieredze un izpratne darbā ar iepirkumiem, piedāvājumu sagatavošanu, procesa koordinēšanu;
  • Ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), prasme gatavot prezentācijas;
  • Augstu saskarsmes kultūru, attīstītas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Precizitāti, strukturētu domāšanu, orientāciju uz risinājumu un rezultātu;
  • Pastāvību, atbildības sajūtu, prasmi organizēt savu darbu un ievērot termiņus;
  • Vēlmi attīstīties un apgūt jaunas prasmes.


MĒS PIEDĀVĀJAM:


  • Dinamisku un interesantu darbu lielā un stabilā uzņēmumā, kas nodarbojas ar energobūvniecības un optisko tīklu infrastruktūras izbūves projektu realizēšanu Latvijā un ārzemēs;
  • Labus darba apstākļus ar darba vietu Rīgā, Mūkusalas ielā 41;
  • Pilna laika darbu: no pirmdienas līdz ceturtdienai no 8.00-17.00, piektdienās saīsinātā darba diena no 8.00 līdz 16.00;
  • Izvēlētā kandidāta pieredzei un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu no 2500 - 3200 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, nelaimes gadījumu apdrošināšanu no pirmās darba dienas;
  • Apmaksāta darbinieku stāvvieta biroja tuvumā;
  • Obligātās veselības pārbaudes izdevumu atmaksu pēc pārbaudes laika;
  • Apmācības, zinošu un pieredzējušu kolēģu atbalstu uzsākot darbu;
  • Kopīgus komandas saliedēšanas pasākumus, atbalstu un brīvdienas dzīves svarīgos brīžos.



Sekojiet saitei uz uzņēmuma karjeras lapu un spiediet pogu "Pieteikties": https://darbs.lec.lv/jobs/6602707-vadibas-un-administrativai-asistents-e vai sūtot pieteikumu uz


Darba piedāvājums publicēts:
16.10.2025.9
Pieteikšanās termiņš:
16.11.2025.
Uzņēmums:
SIA "LATVIJAS ENERGOCELTNIEKS"
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Mūkusalas iela 41, Rīga, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
2500 – 3200
Amata kategorija:
Administrācija / Asistēšana
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/i7kc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv