Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS
(Sludinājums no NVA)

Ķekavas novada pašvaldība,  reģ.Nr.9000004849

izsludina konkursu uz Attīstības un būvniecības pārvaldes vadītāja vietnieka/-es amatu

Ķekavas novada pašvaldības darbinieku prasmes, zināšanas un kompetences ir mūsu plašās komandas vadības procesu pamats. Ja saskati iespējas un vēlies palīdzēt Ķekavas novadam augt, tad pievienojies mūsu komandai!


GALVENIE AMATA PIENĀKUMI

  • vadīt pašvaldības plānošanas dokumentu izstrādi un atjaunošanu, investīciju plānošanas un teritorijas plānošanas jomas ietvaros;
  • analizēt situāciju atbildības nozarēs, identificēt jomas, kurām nepieciešams pievērst uzmanību attīstības plānošanas un izstrādes procesā;
  • nodrošināt sabiedrības līdzdalību attīstības plānošanas dokumentu izstrādes procesā;
  • risināt lielu un nestandarta projektu izstrādāšanu stratēģiskās attīstības un teritorijas plānošanas jomā, tajā skaitā juridiska rakstura problēmsituācijas;
  • iesaistīties teritorijas plānošanas jautājumu risinājumu izstrādē;
  • organizēt un nodrošināt Attīstības un būvniecības pārvaldes darbu Attīstības un būvniecības pārvaldes vadītāja prombūtnē atbilstoši Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām, tai noteiktajiem uzdevumiem, funkcijām, tiesībām un atbildībai: plānot, organizēt un kontrolēt pārvaldes darbu, rīkot pārvaldes darbinieku sapulces, informēt darbiniekus par veicamajiem uzdevumiem, rīkotajiem pasākumiem, informēt par izmaiņām normatīvajos aktos, kontrolēt pakļauto darbinieku pienākumu izpildi, sekmēt darbinieku kvalifikācijas un profesionālā līmeņa paaugstināšanu;
  • sagatavot lēmumu projektus pārvaldes kompetences jautājumos.

AMATAM IZVIRZĪTĀS PRASĪBAS:

  • augstākā izglītība (augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā, ekonomikā, vadībzinībās, inženierzinātņu jomā), priekšroka tiek dota izglītībai teritorijas plānošanas jomā;
  • vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs vadošā amatā;
  • Latvijas Republikas pašvaldību darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana, organizatora spējas, patstāvība plānojot sava darba izpildi noteiktajā termiņā, iniciatīva;
  • zināšanas pašvaldības iestādes darba organizācijā (darba likumdošana, lietvedība, finanšu jautājumi) un šo jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • zināšanas un pieredze teritorijas plānošanā un / vai liela apjoma būvniecības projektu izstrādē vai ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • izpratne par kvalitātes vadību un iekšējās kontroles sistēmu, finanšu vadības jautājumiem;
  • zināšanas dokumentu pārvaldībā, normatīvo aktu/ lēmumu projektu izstrādē, darbu organizēšanā un vadībā;
  • valsts valodas zināšanas C līmeņa 1.pakāpē;
  • lietotāja prasmes darbā ar datoru: Word, Excel, Power Point, biroja tehniku, informācijas tehnoloģijām;
  • profesionālas iemaņas savas darbības jomā, prasme sniegt operatīvu informāciju pašvaldības vadībai par darba rezultātiem;
  • orientācija uz rezultātu, teicamas saskarsmes un sadarbības prasmes;
  • spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, strādāt komandā un organizēt komandas darbu, prasme rīkoties nestandarta situācijās vienpersoniski vai ekspertu grupas sastāvā, radošums, atbildības sajūta un precizitāte;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

MĒS PIEDĀVĀJAM:

  • pilna laika darbu dinamiskā, mūsdienīgā un strauji augošā pašvaldībā;
  • iespēju strādāt profesionālā komandā un materiāltehniski labi nodrošinātā
  • darba vidē, to pilnveidojot un īstenojot ar inovatīvām idejām;
  • atalgojumu no 2128.00 EUR līdz 2583.00 EUR bruto mēnesī (piemērojot darbinieku individuālās amatalgas izvērtēšanas principus, pēc deviņu mēnešu darba izpildes novērtēšanas, mēnešalga var sasniegt 3377.00 EUR bruto mēnesī);
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • elastīgu darba laiku;
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām un pieteikumu līdz 2025.gada 30.novembrim (ieskaitot), ar norādi ,,Pārvaldes vadītāja vietnieks’’ iesniegt Ķekavas novada pašvaldības Administratīvās pārvaldes Personāla lietvedībā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi, Gaismas ielā 19k-9-1, Ķekavā, Ķekavas novadā, LV-2123, vai nosūtot uz elektronisko pasta adresi: , sadaļā – privātuma politika.

Darba piedāvājums publicēts:
08.11.2025.10
Pieteikšanās termiņš:
30.11.2025.
Uzņēmums:
Ķekavas novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Gaismas iela 19 k-9 - 1, Ķekava, Ķekavas nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
2128 – 2583
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/0dlc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv