Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
KLIENTU APKALPOŠANAS VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)
Saulkrastu novada pašvaldība
(reģistrācijas numurs 90000068680)
aicina darbā
KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRA VADĪTĀJU
uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt Saulkrastu un Lojas valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) darbu.
- plānot, koordinēt un kontrolēt klientu apkalpošanas speciālistu ikdienas darbu.
- nodrošināt efektīvu dokumentu aprites procesu, atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām.
- apkalpot apmeklētājus un sniegt informāciju apmeklētājiem, iedzīvotājiem, atbildot uz telefonu zvaniem, e-pastiem un klātienē par:
- pašvaldības iestāžu un Saulkrastu novada domes struktūrvienību sniegtajiem pakalpojumiem, apmeklētāju pieņemšanas laikiem, konsultāciju iespējām ar attiecīgo nozaru speciālistiem;
- nodrošināt valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra sniegto pakalpojumu pieejamību.
- veikt darbības ar saņemto un nosūtāmo korespondenci atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un Saulkrastu novada domē pieņemtajai dokumentu aprites kārtībai.
- nodrošināt līgumu saskaņošanu un reģistrēšanu.
- pasūtīt elektronisko iepirkumu sistēmā administrācijas darbībai nepieciešamās kancelejas un biroja preces.
- koordinēt domes vadības apmeklētāju plūsmu, veikt iedzīvotāju pierakstu pie domes priekšsēdētāja, priekšsēdētāja vietnieka vai izpilddirektora.
- Nepieciešamības gadījumā nodrošināt domes sēžu un domes ārkārtas sēžu norisi.
Prasības pretendentam:
- pirmā līmeņa augstākā izglītība;
- pieredze klientu apkalpošanas jomā;
- izpratne par dokumentu pārvaldību;
- teicamas komunikācijas prasmes un augsta atbildīgas sajūta;
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
- teicamas datortehnikas un biroja tehnikas lietošanas prasmes;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.
Piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu darbu;
- profesionālu kolēģu atbalstu praktisko iemaņu apgūšanai;
- iespēju strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā;
- sociālās garantijas;
- atalgojumu bruto 1374,- euro;
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).
Motivētu pieteikumu un CV ar norādi „Klientu apkalpošanas speciālists” līdz 2025. gada 27.novembrim sūtīt uz e-pastu personals[at]saulkrasti.lv.personals[at]saulkrasti.lv vai pa pastu Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Saulkrastu novada pašvaldība informē, ka:
1. jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
2. iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Saulkrastu novada pašvaldība, kontaktinformācija: Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu nov., LV 2160, tālrunis 67142529.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 12.11.2025.5
- Pieteikšanās termiņš:
- 27.11.2025.
- Uzņēmums:
- Saulkrastu novada pašvaldība
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu nov., Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1374 – 1474
- Amata kategorija:
- Cita
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem