Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

KLIENTU APKALPOŠANAS VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)

Saulkrastu novada pašvaldība

(reģistrācijas numurs 90000068680)

aicina darbā

KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRA VADĪTĀJU

uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt Saulkrastu un Lojas valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) darbu.
  • plānot, koordinēt un kontrolēt klientu apkalpošanas speciālistu ikdienas darbu.
  • nodrošināt efektīvu dokumentu aprites procesu, atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām.
  • apkalpot apmeklētājus un sniegt informāciju apmeklētājiem, iedzīvotājiem, atbildot uz telefonu zvaniem, e-pastiem un klātienē par:
  • pašvaldības iestāžu un Saulkrastu novada domes struktūrvienību sniegtajiem pakalpojumiem, apmeklētāju pieņemšanas laikiem, konsultāciju iespējām ar attiecīgo nozaru speciālistiem;
  • nodrošināt valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra sniegto pakalpojumu pieejamību.
  • veikt darbības ar saņemto un nosūtāmo korespondenci atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un Saulkrastu novada domē pieņemtajai dokumentu aprites kārtībai.
  • nodrošināt līgumu saskaņošanu un reģistrēšanu.
  • pasūtīt elektronisko iepirkumu sistēmā administrācijas darbībai nepieciešamās kancelejas un biroja preces.
  • koordinēt domes vadības apmeklētāju plūsmu, veikt iedzīvotāju pierakstu pie domes priekšsēdētāja, priekšsēdētāja vietnieka vai izpilddirektora.
  • Nepieciešamības gadījumā nodrošināt domes sēžu un domes ārkārtas sēžu norisi.

Prasības pretendentam:

  • pirmā līmeņa augstākā izglītība;
  • pieredze klientu apkalpošanas jomā;
  • izpratne par dokumentu pārvaldību;
  • teicamas komunikācijas prasmes un augsta atbildīgas sajūta;
  • spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • teicamas datortehnikas un biroja tehnikas lietošanas prasmes;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.

Piedāvājam:

  • dinamisku, atbildīgu darbu;
  • profesionālu kolēģu atbalstu praktisko iemaņu apgūšanai;
  • iespēju strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā;
  • sociālās garantijas;
  • atalgojumu bruto 1374,- euro;
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).

Motivētu pieteikumu un CV ar norādi „Klientu apkalpošanas speciālists” līdz 2025. gada 27.novembrim sūtīt uz e-pastu vai pa pastu Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Saulkrastu novada pašvaldība informē, ka:

1. jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;

2. iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Saulkrastu novada pašvaldība, kontaktinformācija: Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu nov., LV 2160, tālrunis 67142529.

Darba piedāvājums publicēts:
12.11.2025.4
Pieteikšanās termiņš:
27.11.2025.
Uzņēmums:
Saulkrastu novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
1374 – 1474
Amata kategorija:
Cita
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/2ilc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv