Tu un darbs

 
 
Autors: Evija Šalte

Kā iegūt bosa cieņu?


Tu un darbs
Skatīts: 16122
 
Mums ir ir daži padomi, kā darīt laimīgu jebkuru darba devēju. Ej un iegūsti sen pelnīto paaugstinājumu!



NESLINKO


Neatsakies paveikt kādu uzdevumu, sakot: "Tas neietilpst manos pienākumos!" Uzņemies to! Tieši šāda attieksme atšķir uz karjeras mērķiem vērstu darbinieku no pārējiem. Turklāt tu vadītāja acīs iegūsi papildu punktus, kas izšķirošā brīdī var nākt tev par labu.




IDENTIFICĒJIES AR UZŅĒMUMU


Vienmēr padomā, kā Tu uzvestos dažādās situācijās, ja šis būtu Tavs uzņēmums un Tu- uzņēmuma vadītājs. Kā tad Tu uztvertu naudas tērēšanu, kā izturētos pret kolēģiem? Mazliet citādi? Pavisam citādi? Tev ir kur augt!




KĻŪSTI PAR "JĀ" CILVĒKU


Vienmēr saki "jā!" Katrs "jā" pelna naudu un var sniegt iespēju pakāpties pa karjeras kāpnēm. Iedvesmai noskaties filmu Vienmēr jā (Yes Man, 2008) ar Džimu Keriju galvenajā lomā.




NOSKAŅOJIES UZ POZITĪVĀS FREKVENCES


Esi pozitīvs! Ir pierādīts, ka bērns dienas laikā pasmaida 400 reizes, bet pieaugušais - tikai 17. Smaids neko nemaksā, smiekli veldzē, un pozitīva attieksme pielīp apkārtējiem- ja ņemsi to vērā, visi (arī klienti) vēlēsies ar tevi sadarboties. Turklāt pozitīvi noskaņotiem cilvēkiem arī darbs sokas ātrāk.



UZMANĪGI AR DIENESTA ROMĀNIEM


Lai cik iekārojams arī nebūtu Tavs kolēģis, kolēģe vai vadītājs, ilgtermiņā intīmas attiecības ar viņu tikai kaitēs. Ko Tu darīsi, kad Jūsu karstās jūtas būs apdzisušas, bet sapulcēs joprojām nāksies sēdēt pie viena galda un apspriest darba plānus un Tavus pienākumus?




VISU UZTVER KĀ IESPĒJU


Jebkuru situāciju uztver kā iespēju. Ja jūti, ka blakus kabinetā Tevi aprunā, iespējams, Tu kādu esi profesionāli apsteidzis. Ja priekšnieks Tev uzdod sarežģītu uzdevumu, uztver to kā izaicinājumu un pārsteidz sevi un citus, to izpildot.




 
 

9 veidi kā pazaudēt klientu


Tu un darbs
Skatīts: 18447
 
Klientu apkalpošanas kvalitāte ir viena no galvenajām uzņēmuma panākumu atslēgām. Ar augstiem klientu apkalpošanas standartiem iespējams likt klientam atgriezties pat tad, ja preces vai pakalpojuma kvalitāte nav tik augsta kā konkurentam, jo cilvēki līdz ar preci maksā arī par attiek...
 
 

Deviņas lietas, ko nekad neteikt bosam


Tu un darbs
Skatīts: 23524
 
"Domā, pirms runā" - tā vienmēr būs pareizā pieeja, jo īpaši, ja runa ir par darbu. Pasakot priekšniekam ne to, ko vajadzētu, bieži iespējams pat apdraudēt karjeru, un dažas lietas, ko viņi nevēlas dzirdēt, var patiešām pārsteigt! Pēc dažu vadītāju ieteikumiem esam sastādīj...
 
Twitter
Facebook
Draugiem.lv