Tu un darbs

 
 
Autors: Evija Šalte

Telemārketings jeb zvanīt, zvanīt un vēlreiz zvanīt.


Tu un darbs
Skatīts: 21442
 

Ir cilvēki, kuriem ļoti labi padodas pārdošana pa tālruni. Latvijā ir vairākas kompānijas, kas piedāvā darbu šajā nozarē.

Kas var palīdzēt telemārketingā sasniegt labus rezultātus? Skaidrs kā diena, ka Tev jābūt ļoti neatlaidīgam, jāmīl runāt pa tālruni un jābūt entuziastam, bet ir vēl daži padomi, kas var palīdzēt būt ikdienā produktīvam.



NEATLAIDĪBA


Zvaniet, zvaniet un vēlreiz zvaniet! Izmantojiet savu darba dienu produktīvi, izdarot pēc iespējas vairāk zvanu, pārspējiet sevi katru dienu. Jo vairāk zvanu Jūs izdarīsiet, jo lielāks ieguvums Jums būs algas dienā. 30 vai 60 zvani dienā- tas ir nieks, Jūs noteikti varat vēl vairāk.


POZITĪVA NOSKAŅOŠANĀS


Esiet pozitīvi, radiet ap sevi pozitīvu vidi, esiet pārliecināts,ka šī diena ir veiksmīga. Neuztveriet personīgi klientu atraidījumus, jo jāsaprot, ka katrs NĒ pelna naudu Jums. Cilvēki jau ir apraduši ar situāciju, kad pa tālruni tiek piedāvātas preces vai pakalpojumi un daudzi no tā ir noguruši,  bet, ja klients jutīsies pēc sarunas ar Jums labāk un patīkamāk, tad tā ir jau puse no Jūsu uzvaras!



TAUPIET SAVU LAIKU


Ja jūtat, ka klients ļoti vēlas runāt par jebko citu, tikai ne par produktu vai pakalpojumu un Jūsu spēkos nav virzīt sarunu sev vēlamā virzienā, netērējiet savu laiku. Šajā laikā Jūs, iespējams, jau būtu sazvanījis kādu, kuram ir lielāka interese par to, ko vēlaties pastāstīt.


IZZINI PRODUKTU
 


Mēs iesakām visu informāciju turēt  "pa rokai", izveidojiet galveno sarunas shēmu, pie kuras turēties, pārziniet savu produktu kā savus 5 pirkstus, Jums jāspēj orientēties informācijā, kuru Jūs sniedzat klientam. Tāpat Jums sarunas laikā jāizzina klienta vēlmes un vajadzības, tāpēc mēs rekomendējam un iesakam izmantot baltu papīra lapu un rakstāmo, lai varat pierakstīt svarīgākās lietas.





PRAKTIZĒJIES
 


Ierakstiet savu sarunu, ja ir tāda iespēja, klausieties atkārtoti un pajautājiet- ko es varēju izdarīt labāk/savādāk? Nostādiet savu balsi, lai tā nav saspringta, lai Jūsu balss ir brīva, pareizi nostādīta, lai runas temps nav pārāk ātrs, vai pārāk lēns. Ieklausies arī fona skaņās, pārliecinies, ka klientam ir ērti runāt tieši šajā brīdī.



ESI TU PATS

Internets ir milzu resurss, lai gūtu iedvesmu, uzzinātu visus pārdošanas “knifiņus”, izmantojiet tradiconālās pārdošanas metodes, bet mēģiniet atrast savu pieeju, jo tas radīs pārliecību Jūsos, saruna ar klientu kļūs dabiskāka un nejutīsieties tā, it kā lasāt pārdošanas tekstu no lapas.


 


Un pats svarīgākais mūsu padoms- mīli savu darbu. Mīli klientus, jo jebkurš klients rada pievienoto vērtību Tev! Neviena tikšanās un neviena saruna nav nejauša, tas ir tapēc, lai mēs mācītos. Lai veicas! 

 

Profesionāla uzvedība darba vietā


Tu un darbs
Skatīts: 21918
 
Rīkoties profesionāli nozīmē būt kompetentam, cienīt apkartējos un būt uzticamam, taču atkarībā no darba vietas, šīs iezīmes var mainīties. Tomēr ir arī tādas iezīmes, kas ir kopīgas gandrīz visās darbības jomās.
 
 

9 veidi kā pazaudēt klientu


Tu un darbs
Skatīts: 17895
 
Klientu apkalpošanas kvalitāte ir viena no galvenajām uzņēmuma panākumu atslēgām. Ar augstiem klientu apkalpošanas standartiem iespējams likt klientam atgriezties pat tad, ja preces vai pakalpojuma kvalitāte nav tik augsta kā konkurentam, jo cilvēki līdz ar preci maksā arī par attiek...
 
Twitter
Facebook
Draugiem.lv