Tu un darbs

 
 
Autors: Evija Šalte

Kāpēc mums tieši jūs vajadzētu pieņemt darbā?


Tu un darbs
Skatīts: 20316
 

Jūs esat uzaicināts uz darba interviju, esat pienācīgi sagatavojies, iepazinies ar kompāniju,

bet vienmēr ir viens jautājums, kas spēj darba intervijā Jūs samulsināt. Tas ir jautājums:

 

"Kāpēc mums vajadzētu pieņemt darbā tieši Jūs?" 

 

Šeit ir dažas iespējamās atbildes uz šo sarežģīto jautājumu. 

 

Atcerieties - šīs nav pareizās atbildes uz jautājumu, šīs atbildes ir vairāk kā idejas, no kurām Jūs varat smelties iedvesmu, kā vajadzētu atbildēt:

 

 

 

1. "Es jūtu, ka es esmu īstais cilvēks šim amatam, jo man ir atbilstoša darba pieredze un arī atbilstoša izglītība. Man ir apņēmība un vajadzīgās prasmes , lai  kvalitatīvi veiktu šo darbu. Gan manas rekomendācijās, gan arī iepriekšējie darba devēji apliecinās, ka es esmu punktuāls, komunikabls darbinieks un ar mani ir viegli sastrādāties. Es justos ļoti pagodināts, ja man tiktu dota iespēja strādāt Jūsu kompānijā."

 

 

 

2. "Es patiesi ticu Jūsu uzņēmuma vērtībām un produktam/pakalpojumam. Es būtu priecīgs, ja manā CV nākamais ieraksts būtu darbs Jūsu kompānijā. Esmu gatavs izmantot visus savus resursus - iepriekšējo darba pieredzi, savas zināšanas, prasmes, dzīves gudrību un cilvēciskās vērtības, lai palīdzētu Jūsu kompānijai izaugt straujāk un sasniegt kopējos mērķus."

 

 

 

 

3. "Jau kopš bērnības esmu sapņojis par darbu Jūsu uzņēmumā, esmu pārliecināts par to, ka mūsu vērtības sakrīt. Darbs Jūsu uzņēmumā ir tieši tas, ko es šobrīd meklēju. Jūsu uzņēmuma nostāja ir tieši tas, ko es meklēju.Mana izglītība, iepriekšējā darba pieredze un prasmes norāda, ka esmu spēcīgs komandas spēlētājs. Es ievēroju stingru darba ētiku un esmu pārliecināts par savu profesionalitāti."

 

 

4. "Ja Jūs dosiet man iespēju strādāt Jūsu kompānijā, es darīšu visu, lai palīdzētu Jūsu uzņēmumam gūt peļņu, palīdzēšu realizēt kompānijas mērķus un apgūt visa uzņēmuma potenciālu. Man šim darbam ir atbilstoša izglītība, esmu spēcīgs komandas spēlētājs un ļoti ātri mācos. Esmu gatavs uzņemties atbildību, esmu entuziastisks un vēlos būt Jums

noderīgs."

 

 

 


 

9 veidi kā pazaudēt klientu


Tu un darbs
Skatīts: 13578
 
Klientu apkalpošanas kvalitāte ir viena no galvenajām uzņēmuma panākumu atslēgām. Ar augstiem klientu apkalpošanas standartiem iespējams likt klientam atgriezties pat tad, ja preces vai pakalpojuma kvalitāte nav tik augsta kā konkurentam, jo cilvēki līdz ar preci maksā arī par attiek...
 
 

Profesionāla uzvedība darba vietā


Tu un darbs
Skatīts: 17141
 
Rīkoties profesionāli nozīmē būt kompetentam, cienīt apkartējos un būt uzticamam, taču atkarībā no darba vietas, šīs iezīmes var mainīties. Tomēr ir arī tādas iezīmes, kas ir kopīgas gandrīz visās darbības jomās.
 
Twitter
Facebook
Draugiem.lv